اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مهمانی ویژه مراکز استانی در شب میلاد ستاره هشتم/ رئیس اورژانس کشور در «ترانه باران»

صدا و سیمای مراکز استانی صدا و سیما همزمان با شب میلاد امام رضا(ع)، ویژه برنامه‌های مختلفی را روی آنتن می‌برند.

مهمانی ویژه مراکز استانی در شب میلاد ستاره هشتم/ رئیس اورژانس کشور در «ترانه باران»

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، همزمان با دهه کرامت که آغاز آن با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) بود، شبکه‌های استانی تدارک وسیعی در حوزه‌های مختلف رادیو و تلویزیون دیدند و برنامه‌های گوناگونی را به صورت زنده یا تولیدی روی آنتن بردند.

بر این اساس شبکه‌های استانی با تولید 9500 دقیقه ویژه برنامه دهه کرامت در قالب طراحی و تولید 216 ویژه برنامه شاخص با عناوینی همچون حرم تا حرم، امام مهربانی، ارغوان، کریمانه، طوبی و بهشت هشتم، به استقبال این دهه رفتند.

اوج این ویژه برنامه‌ها، مربوط به آخرین روز دهه کرامت و شب میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود.
این برنامه‌ها در دو بخش شامل ارتباط زنده با مراکز قم، مشهد و شیراز و پخش مستقیمی از حال و هوای حرم‌های مطهر امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و شاه چراغ(ع) و نیز برنامه‌های ترکیبی زنده و تولیدی خواهد بود.

بخش اعظم ارتباط زنده با مراکز از مشهد مقدس است که در طول دهه کرامت بالغ بر 4 هزار و 56 دقیقه ارتباط زنده بوده است.

**رئیس اورژانس کشور در «ترانه باران» شبکه شما

کولیوند رئیس اورژانس کشور، پنجشنبه شب مهمان برنامه «ترانه باران» شبکه شما خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «ترانه باران» پنجشنبه 12 تیرماه با حضور دکتر پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور، روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.
گفت‌وگو راجع به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور، وضعیت کنونی این ویروس و موضوعات مربوط به این بیماری و همچنین راهکارهای مقابله با آن، موضوع این بخش از برنامه است.
اجرای برنامه «ترانه باران» را محیا اسناوندی بر عهده دارد و در برنامه پنجشنبه هم با رئیس اورژانس کشور که چندی پیش به بیماری کرونا مبتلا شد و شرایط بسیار دشواری را پشت ‌سر گذاشت پیرامون همین قضیه به گفت‌وگو می‌نشیند.
همچنین با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استفاده از ماسک در اماکن عمومی، به این مسئله هم در برنامه «ترانه باران» توجه ویژه‌ای می‌شود.
گفتنی است این برنامه تلویزیونی علاوه بر شبکه شما، به صورت زنده از سیمای 13 استان دیگر هم پخش می‌شود.
حدود دو هفته قبل، دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهمان «ترانه باران» بود، برنامه‌ای که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد.
«ترانه باران» با تهیه‌کنندگی محمد رژدام و اجرای محیا اسناوندی، مریم ماهور و فریبا باقری، حدود هشت سال متوالی است که از شبکه شما پخش می‌شود و تنها برنامه تخصصی موسیقایی سیمای جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، برنامه‌ای که هر روز از ساعت 18 تا 19 مهمان خانه‌های ایرانیان است؛ استقبال از این برنامه در بین مخاطبان تلویزیون را رشد قابل توجهی همراه بوده به طوری که روزانه چند هزار پیامک برای آن ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول