اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مؤسسات خیریه ای که مجوز لازم را ندارند، تعطیل می شوند

فرماندار بناب گفت: متأسفانه فعالیت مؤسسات خیریه غیرمجاز مؤسسات خیریه دارای مجوز را تحت الشعاع قرار داده‌اند و از طریق پلیس فتا و سایر مراجع دیگر پیگیری‌های لازم انجام و نسبت به تعطیلی مؤسسات بدون مجوز اقدام خواهد شد.

مؤسسات خیریه ای که مجوز لازم را ندارند، تعطیل می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، امین رفیعی امروز در جلسه کار گروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این شهرستان بناب با اشاره به اهمیت این کار گروه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالا و انسجامی که در مسئولان شهرستان وجود دارد باید از این ظرفیت برای کاهش مسائل و مشکلات اجتماعی استفاده کرد.

وی با تبریک دهه کرامت گفت: امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را بطور باشکوهی گرامی خواهیم داشت؛ چرا که دفاع مقدس جزو افتخارات ماست و باید اهمیت این مناسبت را به نسل جدید جامعه انتقال دهیم.

رفیعی سپس با اشاره به اوضاع کرونایی حاکم بر کشور و شرایط پسا کرونا افزود: ضربه‌ای که جامعه در مقطع پساکرونا خواهد دید و تبعات اجتماعی آن گسترده‌تر و سخت‌تر از تبعات اقتصادی آن است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به ظرفیت بالای مؤسسات خیریه در شهرستان بناب تصریح کرد: اخیراً متأسفانه شاهد فعالیت برخی از این مؤسسات خیریه در فضای مجازی هستیم که فاقد مجوزهای لازم هستند و با اعلام شماره حساب اقدام به جمع‌آوری کمک‌های ملی می‌کنند.

رفیعی تأکید کرد: متأسفانه فعالیت مؤسسات خیریه غیرمجاز مؤسسات خیریه دارای مجوز را تحت الشعاع قرار داده‌اند و از طریق پلیس فتا و سایر مراجع دیگر پیگیری‌های لازم انجام و نسبت به تعطیلی مؤسسات بدون مجوز اقدام خواهد شد.

به گفته وی، هم اکنون 14 مؤسسه خیریه با اخذ مجوز از فرمانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در سطح شهرستان بناب فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/60004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول