اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ادعای حقوق بشری آمریکا مضحک‌ترین ادعای حقوق بشری جهان است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه گفت: روز دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ هیچ‌گاه از خاطره ملت ایران پاک نخواهد شد و سندی ماندگار برای نسل‌های آینده در دروغ‌پردازی حقوق بشری شیطان بزرگ است.

ادعای حقوق بشری آمریکا مضحک‌ترین ادعای حقوق بشری جهان است

حجت‌الاسلام عباس شمس امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار کرد: ۱۲ تیر سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکا لکه ننگ ابدی بر چهره نقاب‌زده شیطان بزرگ را نمایان کرد.

وی افزود: روز دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ هیچ‌گاه از خاطره ملت قهرمان ایران پاک نخواهد شد و سندی ماندگار برای نسل‌های آینده در دروغ‌پردازی حقوق بشری شیطان بزرگ است در این روز  هواپیمای مسافری ایرباس ایران که از بندرعباس عازم دُبی بود، بر فراز آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی جزیره "هنگام" مورد هجوم یگان‌های دریایی متجاوز آمریکایی مستقر در آب‌های خلیج فارس قرار گرفت و سقوط کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه بندرلنگه بیان داشت: ۱۲تیر سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان متجاوز آمریکا جنایتی که هرگز التیام نخواهد یافت.

شمس افزود: این هواپیما در زمانی که ایران در نبرد با متجاوزین بعثی که مورد حمایت شرق و غرب قرار داشت با موشک  ناو جنگی وینسنس مورد حمله عمدی نیروهای تجاوزگر و جنایت‌پیشه شیطان بزرگ قرار گرفت که حامل ۲۸۹ مسافر و خدمه بود که تمامی آنها اعم از مرد، زن،کودک و نوجوان و کهنسال با وقوع این جنایت فجیع به شهادت رسیدند.

این کارشناس مذهبی یادآور شد: ساقط‌کردن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران از سوی جنایتکاران آمریکایی، در حقیقت یکی دیگر از مراحل رویارویی استکبار جهانی با ملت بزرگ ایران برای تقویت متجاوزان عراقی در جبهه‌های جنگ بود.

وی گفت: پس از سقوط این هواپیما، مقامات آمریکایی برای توجیه این جنایت نابخشودنی، دلایل ضد و نقیضی عنوان کردند و کوشیدند این اقدام خصمانه را یک اشتباه قلمداد کنند اما با توجه به مجهز بودن کشتی جنگی وینسنس به پیشرفته‌ترین سیستم‌های راداری، رایانه‌ای و همچنین مشخص بودن نوع هواپیمای در حال پرواز، مسلم شد که احتمال اشتباه وجود نداشته و این اقدام، کاملاً خصمانه بوده است.

شمس بیان داشت: با این حال مقام های آمریکایی پس از چندی، در توهینی آشکار به ملت ایران، مدال شجاعت بر گردن ناخدای این ناو انداختند و بدین سان حمایت رسمی خود را از این جنایت اعلام نمودند. به هر تقدیر، این جنایت نیز در کنار جنایات بی شمار دولت آمریکا، در پرونده سیاه استکبار جهانی ثبت شد و لکه ننگ دیگری بر تارک آن جنایت پیشگان نقش بست.

این مسؤول خاطرنشان کرد:امروز پرده از چهره شیطان بزرگ در درون ایالت‌هایش کنار رفته و بی‌پرده و بی‌رحمانه مردم رنگین پوست آمریکا در زیر چکمه‌های قلدر معابانه دولت بی‌خرد آمریکا در حال شکستن است تا دیروز اگر ملت‌های مظلوم جهان شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند و با تاسی به معمار کبیر انقلاب پرچمی که نماد شیطان بزرگ بود را آتش می‌زدند امروز در مقابل لانه عنکبوتی‌اش همان کاخ پوشالی سفید و نماد برده‌داری آمریکا پرچم‌شان باخفت و خواری تمام آتش می‌زنند.

شمس اضافه کرد: این آتش زدن پرچم آمریکا در لانه خودش، نشان افول شیطان بزرگ است ولی کسانی که منتظر بوسه بر پنجه گرگند بدانند پیشتر صدام و امثال آن برپنجه گرگ بوسه‌های آبدار زده بودند و به چه سرنوشتی مبتلا شدند اگر یک جو عقل داشته باشند دم از مذاکره و اعتماد به گرگ وحشی  بیابان نمی‌زنند.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول