اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در این شهرستان خبرداد.

مصاحبه تخصصی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالم‌ جانی‌پور با اشاره به اینکه پروژه فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با هدف استقرار شایسته‌سالاری در انتخاب نیروی انسانی برای تصدی مدیریت واحدهای آموزشی برگزار می‌شود، بیان کرد:  مرحله اول این آزمون در26 خرداد ماه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرستان بویراحمد به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وی افزود: در آزمون مرحله اول 203 نفر متقاضی مدیریت واحدهای آموزشی در سه مقطع تحصیلی در این شهرستان بودند  که 73 نفر از شرکت کنندگان که ۶۰ درصد نمره آزمون را کسب کردند به مرحله مصاحبه تخصصی راه پیدا کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: مصاحبه تخصصی دارای ۴۰۰ امتیاز است که این مصاحبه در سه بخش شایستگی‌های شخصیتی و روانشناختی فرد، آشنایی با مقررات و آیین نامه ها و مدیریت و برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته از 73 نفر از دعوت شدگان به مرحله مصاحبه تخصصی  مقاطع مختلف در شهرستان بویراحمد به عمل آمد خاطرنشان کرد: شرکت کنندگانی که در مجموع آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی بیشترین امتیاز را کسب نموده اند به ترتیب اولویت از آنها برای مدیریت 24 آموزشگاه در شهرستان بویراحمد استفاده خواهد شد.

 جانی پور ، هدف اصلی از اجرای این آزمون را شناسایی نیروهای توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی دانست و گفت:

وی با اشاره به اینکه وظیفه مدیر مدرسه، برنامه‌ریزی در مدیریت است و باید برای اداره مدرسه برنامه داشته باشد، تصریح کرد: مدیر باید تسلط به قوانین و آیین‌نامه‌های تخصصی داشته باشد.
معاون آموزش متوسطه اداره آموزش وپرورش وپرورش شهرستان بویراحمد اضافه کرد: کسی که مدیر می‌شود باید بتواند روابط عمومی بالایی داشته و ارتباط خوبی برقرار کند؛ باید بتواند صبور و مسئولیت‌پذیر بوده و رفتارش، آرامش بخش مدرسه باشد.

وی خاطرنشان کرد:  با انجام مصاحبه تخصصی و مشخص شدن رتبه‌ ها براساس امتیاز کسب شده پذیرفته شدگان باید دوره‌های آموزشی ده گانه مدیریت که در سامانه ltms فعال می‌شود را نیز با موفقیت پشت سر بگذرانند تا برای آنها ابلاغ مدیریت صادر شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول