اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از کشف 500 کیلو تریاک تا 16 شتر از یک کامیون

پلیس هرمزگان از کشف 500 کیلو و 600 گرم مواد مخدر، توقیف دو کامیون شتر قاچاق و شناسایی و دستگیری متهم تیراندازی و تهدید در فضای مجازی هرمزگان خبر داد.

بسته خبری پلیس| از کشف 500 کیلو تریاک تا 16 شتر از یک کامیون

   به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بسته خبری امروز 5شنبه 12 تیرماه پلیس هرمزگان شامل سه خبر از کشف 500 کیلو و 600 گرم مواد مخدر، توقیف دو کامیون شتر قاچاق و شناسایی و دستگیری متهم تیراندازی و تهدید در فضای مجازی هرمزگان است.

کشف 500 کیلو تریاک در میناب

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در راستای ادامه طرح مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان میناب با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 
 
وی افزود : مأموران شب گذشته حین گشت زنی در یکی از محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و دستور توقف دادند که راننده خودرو بدون توجه به دستور مأموران و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی و اجرای طرح مهار ،خودرو در گردنه های روستای سرنی متوقف شد. 
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات اظهار داشت : مأموران در بازرسی از این خودرو 500 کیلو و 600 گرم تریاک کشف کردند.

توقیف دو دستگاه کامیون حامل شتر در میناب

سرهنگ علیرضا گزمه معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام حین گشت زنی در محور هشتبندی به 2 دستگاه کامیون مشکوک  شده و خودرو ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از دو خودرو 16نفرشترکه قاچاقچیان قصد داشتند آنان را به کشورهای حوزه خلیج فارس قاچاق کنند کشف و در این رابطه 2 متهم دستگیر شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی این دو محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان  3 میلیارد و 200میلیون ریال عنوان و تصریح کرد :  متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی و دستگیری متهم تیراندازی و تهدید در فضای مجازی در هرمزگان 

  سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی یک کلیپ با موضوع تیراندازی و تهدید در فضای مجازی توسط فرد یا افرادی ناشناس، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری متهم و کشف سلاح مربوطه به‌صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس فتا قرار گرفت. 

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی با همکاری مشترک ماموران پلیس فتا و پلیس امنیت عمومی، متهم در یکی از روستاهای شهرستان میناب شناسایی و دستگیر و به پلیس فتا انتقال و در بازجویی های تخصصی بعمل آمده و با توجه به ادله  ومستندات موجود در فضای مجازی مبنی بر نگهداری سلاح جنگی لب به اعتراف گشود و به تیراندازی و انتشار در فضای مجازی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه یک تیغه خشاب و ۱۸ عدد فشنگ جنگی کلاش کشف کردند. این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد : متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول