اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیشنهاد راه اندازی قرارگاه کشوری رسانه در شیراز/ در معرفی شخصیت شاهچراغ(ع) ضعیف عمل کرده ایم

فرمانده سپاه فجر در استان فارس، راه‌اندازی قرارگاه رسانه کشوری در شیراز را مهم توصیف کرد و گفت:با عضو گیری تمامی مدیران و مسئولان رسانه های کشور دراین قرارگاه می توانیم در حوزه جنگ نرم موثر عمل کنیم زیرا امروزه راه‌اندازی چنین قرارگاهی در کشور یک نیاز فرهنگی است.

پیشنهاد راه اندازی قرارگاه  کشوری رسانه در شیراز/ در معرفی شخصیت شاهچراغ(ع) ضعیف عمل کرده ایم

به گزارش خبرنگار فارس به نقل از روابط عمومی صداوسیما مرکز فارس، سردار سید هاشم غیاثی امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده‌هان بسیج مرکز صداوسیما مرکز فارس اظهارداشت: امروز در حوزه جنگ نرم، صداو سیما، بسیج و سپاه و برخی نهاد‌ها که زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنند و مورد هجوم استکبار جهانی قرار دارند درزمینه خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند امیدواریم با راه اندازی این قرارگاه رسانه ای درحوزه جنگ نرم گام‌های مهمی را برداریم.

این مقام ارشد نظامی در استان ادامه داد: با تولید کار فاخری مانند روایت فتح که برگرفته از اندیشه‌های بلند شهید آوینی بود و یا برنامه‌هایی نظیر راهیان نور و اردو‌های جهادی می‌توانند ضمن جریان سازی بیشتر و همراه کردن مخاطبان نوجوان و جوان، تمامی توطئه دشمنان را نیز خنثی کند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با انتقاد از متولیان فرهنگی در زمینه معرفی بیشتر شخصیت حضرت شاهچراغ (ع) گفت: شیراز مزین به نام سومین حرم اهل بیت است و این مهم کار رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای مرکز فارس را دشوارتر می‌کند که بتواند شخصیت والای حضرت شاهچراغ (ع) را بیشتر به مردم معرفی کنیم زیرا در این راه ضعیف عمل کرده ایم.

سردارغیاثی با گلایه از متولیان فرهنگ کشور افزود: مسئولانی که امروز سکاندار ترویج فرهنگ و هنر هستند باید در شکل دادن فرهنگ و هنر انقلاب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در حوزه مسائل مربوط به فرهنگ و هنر ضمن جریان سازی، نوجوانان جوانان را با خود همراه کنند تا تحت تاثیر جریانات و برنامه‌هایی که اتاق فکرغرب سعی در انحطاط و نابودی جوامع آن‌ها دارد، قرار نگیرند.

مدیر کل صداوسیما فارس با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب نیز گفت: یکی از مهمترین وظایف سپاه به عنوان پایه گذار انقلاب اسلامی، توجه به سه اصل خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی است.

سید تقی سهرابی اظهار داشت: باید نقاط ضعفی که در گام دوم انقلاب وجود دارد رفع کرد و با اتکا به مردم و نیرو‌های بسیجی که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بودند و با تربیت نیرو‌های انقلابی با بصیرت، تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم.

 رییس مرکز بسیج سازمان صداو سیما نیز با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: امروزه با توجه به اتفاقات داخلی که در آمریکا شکل گرفته، بیانات مقام معظم رهبری بیشتر نمود پیدا می‌کند که آمریکای امروز رو به افول است و باید با ظرفیت‌ها موجود در کشور و به خصوص استان فارس و با اتکا به نیرو‌های و توانمندی که در سپاه و بسیج وجود دارد به سمت تولید هرچه بیشتر آثار فاخر حرکت کنیم.

محمد مهدی رحمتی اظهار داشت: غرب با تکیه به صنعت سینمای هالیوود و تولید سریال‌هایی مانند چرنوبیل که مخاطبین بسیاری داشت، سعی در به چالش کشیدن توانمندی هسته‌ای و دانشمندان ایران داشت، اما مانند همه این سال‌ها که اقداماتشان بی اثر است و جوانان و دانشمندان این مرز و بوم با تکیه بر دانش و توانایی خود، به سمت مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنند.

در پایان این مراسم احمد مومنی به عنوان فرمانده جدید بسیج صداوسیما مرکز فارس معرفی و از خدمات امیررئوف فرمانده سابق بسیج صدا و سیما مرکز فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/ش/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول