اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایده «مسکن انقلاب» از سوی مجلس در دست بررسی است

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت کالا و مسکن و آشفتگی بازار در این بخش گفت: ایده «مسکن انقلاب» از سوی مجلس در دست بررسی است که شکل پیشرفته‌تر و کیفی‌تر از مسکن مهر خواهد بود.

ایده «مسکن انقلاب» از سوی مجلس در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو عصر امروز در نشستی با رئیس، دبیر و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در دفتر کار خود، اظهار کرد: امیدواریم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همچون گذشته در کنار نمایندگان مجلس یازدهم باشد.

وی تأکید کرد: وحدت شهرستان‌های استان سمنان همواره باید حفظ شود تا با اتحاد و انسجام، کار را در استان پیش ببریم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان سمنان نمونه خوبی از حرکت و همکاری جمعی است و افق روشنی در فعالیت‌های آن پیش‌بینی می‌شود و تا امروز نیز جلسات مؤثری برگزار شده است.

وی تصریح کرد: اگر نمایندگان مجلس یازدهم وارد ورطه لابی‌گری شوند، درنهایت نتایج ناگوار برخی مجالس قبلی حاصل خواهد شد.

گلرو بیان کرد: فراکسیون «گام دوم» به‌عنوان حرکتی اساسی و موتور پیشران مجلس ایجاد شده است که صدای هماهنگ در خانه ملت در جهت حل مشکلات اساسی مردم خواهد بود.

این عضو خانه ملت با اشاره به شکل‌گیری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: دیپلماسی اقتصادی، توسعه روابط با کشورهای عربی و اسلامی به‌ویژه همسایگان و ارتقای ظرفیت همکاری همه‌جانبه با همسایگان در دستور کار کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار دارد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت کالا و مسکن افزود: مجلس اقدام مؤثری را در رفع این مشکلات به عمل خواهد آورد.

گلرو همچنین با اشاره به آشفتگی بازار مسکن  بیان کرد: ایده «مسکن انقلاب» از سوی مجلس در دست بررسی است که شکل پیشرفته‌تر و کیفی‌تر از مسکن مهر خواهد بود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون «گام دوم» به مباحث معیشتی مردم ورود خواهد کرد.

وی با اشاره به سرکشی و بازدید خود از روستاها که به‌طور مستمر در دستور کار قرار دارد، گفت: مشکلات مردم در این بازدیدها، بررسی و تا آنجا که امکان داشته باشد، رفع می‌شود.

همواره باید به خدعه‌های دشمن توجه شود

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: فرار از دشمن، یکی از دستورات الهی بوده و اولین دشمن انسان، نفس آدمی است که اگر اماره باشد، به‌طور مسلم دشمن او خواهد بود و نباید درگیر هوا و هوس شد.

وی افزود: شیطان دشمن دیگری است که نباید از گام‌های او پیروی کرد و لازم است مراقب این دشمن خبیث هم بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: دوستان، هم جناحی‌ها و هم گرایشی‌های ناباب، اطرافیان غیرموجه و استکبار جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار نیز دشمنان دیگری هستند که باید به‌دقت به آن‌ها توجه شود.

مطیعی تأکید کرد: خداوند متعال امر کرده تا از شر دشمنان به‌سوی خدا فرار کنید و به جایگاه امن الهی برسید و امیدواریم این امر همواره در برنامه‌هایمان مدنظر قرار گیرد.

فعالیت‌ها از باب مشورت و نظارت انجام خواهد شد

شماری از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان نیز در این نشست اظهار کردند: استفاده از ظرفیت تمام احزاب و تشکل‌های همسو در راستای انجام فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی این استان در دستور کار قرار دارد.

آنها با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌داریم، بیان کردند: توسعه حاکمیت نظری و عملی گفتمان امام و رهبری از اهداف مهم دیگر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب است.

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفتند: ۱۲ حزب شناسنامه‌دار کشور در شورای ائتلاف فعالیت دارند و تلاش می‌شود تا نقش‌آفرینی خوبی در رفع مشکلات مردم انجام شود.

آنها تأکید کردند: آسیب‌شناسی و بازنگری در اعضا و فرایندهای شورای ائتلاف استان سمنان و شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد تا نواقص احتمالی کار و مشکلات موجود رفع شود.

اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به چهار راهبرد اساسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، این راهبردها را ارتباط و تعامل دوسویه با نمایندگان و برگزاری نشست‌های دائمی، مراقبت، حمایت و مطالبه‌گری و انعکاس مشکلات مردم دانستند.

در این نشست، عنوان شد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی قصد مداخله در امور نمایندگان را ندارد و فعالیت‌ها از باب مشورت و نظارت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2249/م/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول