اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

داریوش ارجمند: لباس خادمی امام رضا(ع) کفن من است

یک هنرمند سینما و تلویزیون با اشاره به لباس خادمی‌ امام رضا(ع) که در مراسم ولادت امام رضا بر تن داشت، گفت: این لباس خادمی، کفن من است.

داریوش ارجمند: لباس خادمی امام رضا(ع) کفن من است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داریوش ارجمند امشب در مراسم ویژه ولادت امام رضا که در صحن جامع رضوی برگزار شد، گفت: از اولین سال هایی که نوکر امام رضا(ع) شدم و در این شهر زندگی کردم و تحصیل کردم و خارج رفتم نوکر امام رضام.

این هنرمند سینما و تلویزیون ادامه داد: این لباس خادمی من کفن من است.

وی با اشاره به کارنامه هنری خود گفت: بخش مهمی از فعالیت هنری من در همین بست بالا خیابان گذشت.

ارجمند ادامه داد: پدر من هم بیش از ۳۰ سال خادم حضرت رضا بوده است و من امروز خیلی شانس بزرگی دارم که ملبس به لباس نوکری هستم و از آقای مروی بابت توجه به خواسته خودم تشکر می کنم.

وی با اشاره به هجرت حضرت رضا به مشهد، اظهار کرد:حضرت رضا(ع) با ورود به مشهد همه علم امامان پیش از خود را آورد و همه دانشگاه‌ها و بیمارستانها به لطف حضرت رضا در اینجا به وجود آمد.

ارجمند با بیان اینکه ملت ایران در تمام طول تاریخ خود یکتاپرست بوده است، خاطرنشان کرد: من هرچه در زندگی‌ام دارم از حضرت رضا دارم و برای همه خواسته‌هایم به امام رضا متوسل شدم.

بازیگر نقش مالک اشتر درباره زیارت از راه دور حضرت رضا بیان کرد: همه آدمهایی که در تخت بیمارستان هستند حسشان را درک می کنم در این لحظات دستشان به هیچ جا بند نیست و می گویم به امام رضا متوسل بشوید.

وی در بخش دیگری از سخنن خود درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: من صبحی که خبر شهادتش را شنیدم یک ساعت و نیم گریه کردم و هرجا عکسش را می‌بینم دلم می‌لرزد.

ارجمند ادامه داد: اکنون در خانه من سه عکس از حاج قاسم است و در محل کارم هم عکسش را گذاشتم.

این بازیگر تلوزیون درپایان گفت: امیدوارم این مرد در بین جوانان ما تکثیر شود.

انتهای پیام/ 70071/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول