اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بی توجهی مسئولان به کرونا باعث بی توجهی مردم می شود

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در بجنورد، بی‌توجهی مردم به شیوع کرونا را در پی بی‌توجهی مسئولان دانست و گفت: محدودیت‌هایی برای مناطق قرمز شیوع کرونا باید اعلام شود.

بی توجهی مسئولان به کرونا باعث بی توجهی مردم می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد شاهین محمدصادقی عصر امروز در سفر به خراسان شمالی و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: حرکت جدید و سازماندهی قوی‌تری در مجموعه بسیج جامعه پزشکی کشور در حال انجام است تا آمادگی‌های بیشتری برای رفع محرومیت‌ها، خدمت‌رسانی به مردم و اقدامات علمی پژوهشی ایجاد شود.

وی هدف‌گذاری برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی را سبک زندگی، جمعیت و مدیریت سیاست‌گذاری در این راستای بیان کرد و گفت: آموزش و سازماندهی جدید ازنظر کیفی و کمی نیروهای در حال انجام است تا در این مسیر تعریف‌شده حرکت لازم اجرایی شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی همچنین با اشاره به حضور فعال پزشکان بسیجی در طرح غربالگری کرونا در سطح کشور تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا براساس ادله پژوهشی و علمی مسیری را طراحی کنیم تا چرخ‌های اقتصاد کشور بچرخد و در ضمن از ابتلا به کرونا دوری شود که این موضوع نیازمند راه‌های جدید مقابله با این پدیده است.

وی با اشاره به تصمیمات اخیر در ستاد ملی کرونا گفت: وزارت بهداشت و کارشناسان بهداشتی کشور در حال انجام وظایف خود هستند اما به نظر می‌رسد بخش‌های اقتصادی خواستار سهل گیری‌هایی در جامعه هستند که این روش اشتباه است.

محمدصادقی ادامه داد: محدودیت‌های لازم در مناظق با وضعیت قرمز شیوع کرونا باید اعلام شود و از برگزاری تجمعات عزاداری‌ها، عروسی‌ها و بازگشایی برخی اماکن عمومی ممناعت شود و اقدام زودهنگامی انجام نگیرد.

وی در انتها بی‌توجهی مردم را درنتیجه بی‌توجهی مسئولان دانست و افزود: تلاش می‌کنیم تا مجموعه تصمیم گیران این حوزه را بر اساس ادله‌های علمی حمایت کنیم و دولت را کمک کنیم تا با سهل‌انگاری مواجه نشود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول