اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دست مفسدان اقتصادی باید از مدیریت کشور قطع شود

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مسئولی در هرجایگاهی باید پاسخگوی عملکرد خویش باشد و درهرصورت دست مفسدان اقتصادی از مدیریت کشور قطع شود.

دست مفسدان اقتصادی باید از مدیریت کشور قطع شود

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول، فرمایشات اخیر رهبر انقلاب را فصل جدیدی از شیوه مبارزه با فساد در کشور دانست و اظهار کرد: باید همواره شاهد مبارزه با مفسدان اقتصادی در کشور باشیم تا مردم احساس کنند همگی در برابر قانون یکسان و پاسخگو هستند.

وی افزود: اگر ما به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی با مفسدان برخورد کنیم دیگر هیچ شخص و جریانی برای خود حریم امنی قائل نخواهد بود و در این صورت هر مسئول در هر جایگاهی که هست باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هر صورت دست مفسدان اقتصادی از مدیریت کشور باید بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای قطع شود زیرا امروز یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم از مسئولین نظام همین امر مهم و حیاتی است.

وی یکی از برنامه‌های جدی در مجلس را مقابله با فساد دانست و گفت: مسئولین باید در راستای شیوه‌ای صحیح و کارشناسی شده در مسیر مبارزه با فساد حرکت کنند و ما در مجلس نیز وظیفه خود میدانیم هرآنچه در توان داریم در این مسیر بکار گیریم.

سید احمد آوایی پیشگیری از فساد را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: پیشگیری از فساد از یک طرف با انتخاب مدیران صادق و خدمتگزار در امورات اجرایی کشور محقق خواهد شد و از سوی دیگر قوه قضاییه باید لوایحی را در زمینه پیشگیری از فساد به مجلس ارائه نماید.

وی اذعان کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن نظارت همه‌ جانبه بر دستگاه‌ها و نهادهای کشور می‌تواند نقش بسزایی در این امر داشته باشد چراکه نظارت دقیق و شیوه عملکرد نهادهای اجرایی نیز یکی از بازدارنده‌ترین راه‌های مبارزه با فساد اداری در کشور خواهد بود.

 انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول