اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

تزئین اعتاب مقدسه عراق همزمان با ولادت امام رضا(ع)+ عکس و فیلم

با وجود اعمال محدودیت در عراق به دلیل شیوع کرونا، اعتاب مقدسه عراق همزمان با میلاد امام رضا (ع) تزئین شد و زائران بسیاری برای عرض ارادت و تبریک به حرم امام حسین (ع) مشرف شدند.

تزئین اعتاب مقدسه عراق همزمان با ولادت امام رضا(ع)+ عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرنگار حج و زیارت فارس، حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در کربلا و همچنین حرم امیرالمؤمنین (ع) در نجف، همزمان با میلاد امام رضا (ع) گل‌آرایی و تزئین شد.

محدودیت‌ها مانع تشرف زائران به حرم حسینی نشد

به طوری که در بین‌الحرمین و ورودی حرم سیدالشهدا (ع) گل‌های طبیعی قرار داده شده و ورودی حرم‌ها نیز با نصب پارچه‌های سبزرنگ مزین به نام و القاب علی بن موسی الرضا (ع) تزئین و چراغانی شده است.

 

حضور زائران در حرم امام حسین (ع)/ شب گذشته

با وجود ادامه محدودیت‌ها در کربلا به دلیل شیوع کرونا، شب گذشته همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) و شب زیارتی سیدالشهدا (ع)، حرم‌های کربلا با حضور زائران رنگ و بویی دیگر داشت و بسیاری از مردم کربلا برای عرض ارادت و تبریک به ساحت امام حسین (ع) به حرم مشرف شدند.

خلوتی حرم علوی در میلاد امام هشتم

اما در نجف اشرف به دلیل اعمال محدودیت بیشتر و حکومت نظامی، حرم علوی غریب بود و فقط خادمان حرم امام علی (ع) و مجاوران این آستان امکان تشرف به حرم امیرالمؤمنین (ع) را داشتند.

در کاظمین و سامرا نیز که این روزها بسیار خلوت‌تر از گذشته است، متولیان حرم با نصب پارچه‌های سبزرنگ حرم‌ها را تزئین کرده‌اند. به طوری که در حرم امامین جوادین (ع) برخلاف شب‌های گذشته، حرم شب شلوغی را تجربه کرد.

در ادامه تصاویری از تزئین حرم امام حسین (ع) و امام علی (ع) همزمان با ولادت ثامن الحجج (ع) را مشاهده می‌کنید؛


 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول