اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فرود چتربازهای آمریکایی روی درختان 6 مجروح برجا گذاشت

درپی برگزاری تمرین نظامی از سوی نیروهای آمریکایی در آلمان، 6 چترباز آمریکایی به جای فرود در منطقه مشخص شده روی درختان فرود آمده و مجروح شدند.

فرود چتربازهای آمریکایی روی درختان 6 مجروح برجا گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حین تمرین نظامی روز چهارشنبه نیروهای آمریکایی در آلمان ۶ سرباز آمریکایی و یک آتش‌نشان آلمانی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به نوشته خبرگزاری «اسوشیتد پرس»، «کریس بردلی» سخنگوی تیپ ۱۷۳ هوایی آمریکا، روز چهارشنبه حین برگزاری تمرین نظامی، شماری از چتربازان از مسیر خود منحرف شده و در میان درختان فرود آمدند.

بردلی افزود، نیروهای امدادی آلمانی فوراً در صحنه حاضر شدند تا این چتربازان را که لای شاخه‌های درختان گیر افتاده بودند نجات دهند که در این میان یک آتش‌نشان نیز مجروح شد.

این مقام آمریکایی گفت: «عملیات‌های هوایی همواره با خطراتی همراه هستند. به همین دلیل است که تمام مراحل پرش [از هواپیما] را تمرین می‌کنیم تا چتربازانمان مهارت‌های خود را به بهترین شکل حفظ کنند».

سال گذشته نیز در خلال تمرینی نظامی در ایالت «می‌سی‌سی‌پی» آمریکا ۳۲ چترباز مجروح شدند که ۱۸ نفر از آن‌ها به دلیل شدت جراحات و شکستگی استخوان در بیمارستان بستری شدند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا ماه گذشته به‌طور ناگهانی دستور داد، شمار نیروهای آمریکایی در آلمان از ۳۴۵۰۰ به ۲۵۰۰۰ نفر کاهش یابد.

کاخ سفید اصرار کرده که آلمان باید دو درصد از درآمد ناخالص داخلی خود را صرف بودجه امنیتی کند [و هزینه بیشتری برای حضور نیروهای آمریکایی در این کشور پرداخت کند] و ترامپ تصمیم گرفته است تا زمانی که برلین بدهی‌هایش به ناتو را پرداخت نکرده باشد، ۹۵۰۰ هزار نیروی آمریکایی را از این کشور خارج کند.

روز یکشنبه «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان در واکنش به این تصمیم ترامپ گفته بود، دوران روابط خوب کشورهای اروپایی با آمریکا به سر رسیده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول