اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حضور خادمان بارگاه منور رضوی در منزل خانواده‌های شهدای مدافع سلامت+عکس

خادمان بارگاه امام رضا (ع) همزمان با ایام میلاد آن حضرت باحضور در منازل شهدای مدافع سلامت از این عزیزان دلجویی کردند.

حضور خادمان بارگاه منور رضوی در منزل خانواده‌های شهدای مدافع سلامت+عکس

به گزارش خبرنگار حج و زیارت و وقف خبرگزاری فارس، همزمان با دهه کرامت رضوی و ولادت حضرت رضا (ع) در قالب جشن‎های مردمی زیرسایه خورشید، خدام بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)به همراه پرچم متبرک با حضور در منزل خانواده شهدای مدافع سلامت از مجاهدات‎های این شهیدان بزرگوار تقدیر و تشکر کردند.

همزمان با برگزاری محوری‌ترین برنامه جشن‌های دهه کرامت، سیزدهمین دوره جشنواره مردمی زیر سایه خورشید در دو هزار نقطه از کشور، خادمان بارگاه منور رضوی ضمن ابلاغ پیام سلام و تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به خانواده‏ شهدای سلامت سراسر کشور، انگشتری متبرک به نگین سنگ مضجع شریف حضرت رضا (ع) را از سوی تولیت آستان قدس به خانواده‌های شهدای مدافع سلامت اهدا کردند.

برنامه کاروان‌های زیر سایه خورشید امسال به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ با رویکردی نسبتاً متفاوت همراه بود که از آن جمله می‌توان به حضور خادمان آستان قدس رضوی بر مزار شهدای مدافع سلامت، حضور در منازل شهدا، تقدیر از کادر درمان بیمارستان‌ها، دیدار با تغسیل‌دهندگان و تکفین‌کنندگان و جهادگران در تولید و تهیه ملزومات بهداشتی اعم از ماسک و گان و.. اشاره کرد.

کاروان‌های زیر سایه خورشید امسال با حضور در منزل بیش از ۶۰ خانواده شهید مدافع سلامت از آنها دلجویی کردند و با حضور بر مزار آنها یاد و خاطره ایثار و جانفشانی‌های آنان را گرامی داشتند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول