اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اخوت و همدلی سپاه و ناجا موجب ناراحتی دشمن است

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: امروز دشمن از اخوت و همدلی حاکم بین سپاه و نیروی انتظامی که دوشادوش هم از حرم و حریم امنیت و آرامش مردم محافظت می کنند به شدت ناراحت است.

اخوت و همدلی سپاه و ناجا موجب ناراحتی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی در نشست همدلی, هم افزایی و امنیت آفرینی سپاه و پلیس تهران با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام، بیان داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب از بدو پیروزی انقلاب تا کنون که بیش از 4 دهه از انقلاب می گذرد همواره به دنبال مقابله و ضربه زدن و منحرف کردن انقلاب از مسیر اصلی و واقعی خود هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی تنها منادی راستین اسلام ناب محمدی است و در حقیقت همه جهان کفر برای مقابله با آن به پا خاسته اند، عنوان داشت: امروز بر ما لازم است که به تاسی از فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا امام خامنه ای، همچون بنیانی مرسوس در کنار هم و سدی محکم در مقابل دشمنان باشیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه آزادیخواهان دنیا به تاسی از انقلاب شکوهمند ما در مقابل ظلم و ستم قد علم کرده اند، گفت: انقلاب اسلامی معادلات کهنه دنیا را که ظالمان و مستکبران در آن جولان می دادند بر هم زد و نشان داد که مظلومان می توانند از حق و حقوق خود دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز سپاه و نیروی انتظامی سرباز ولایت و خادم و خدمتگزار مردم گرانقدر و قدر شناس هستند، بیان داشت: خدا را سپاس می گوییم که این توفیق را به ما داد که سرباز اسلام، حافظ ارزش های دینی و تامین کننده امنیت و آرامش مردم باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه دشمنان هرگز دست از توطئه های شوم خود بر نخواهند داشت، گفت: بنا بر تدبیر و فرمان فرماندهی معظم کل قوا نیروهای مسلح همواره باید آماده باشند و انجام این مهم برای ما تکلیف شرعی و قانونی است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه ما خود را به نوکری و خدمتگزاری مردم مفتخر می دانیم، عنوان داشت: مسیر و اهداف سپاه و نیروی انتظامی در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب و خدمتگزاری به مردم نیکی است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان، اختلاف افکنی بین سپاه و نیروی انتظامی است، افزود: امروز دشمن از اخوت و همدلی حاکم بین سپاه و نیروی انتظامی که دوشادوش هم از حرم و حریم امنیت و آرامش مردم محافظت می کنند به شدت ناراحت است.

وی با تاکید بر اینکه همواره آمادگی ما برای دفاع از امنیت و آرامش مردم در عالی ترین مرتبه است، بیان داشت: خط ما، خط ولایت و دفاع از آرمان های امام و شهدا و پاسداری از امنیت و آرامش مردم است.

در ادامه جلسه سردار "محمد رضا یزدی" فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد که در کشور ما یاس و نا امیدی و اختلاف افکنی کند، بیان داشت: امروز باید همه سعی و تلاش خود را صرف خدمتگزاری به مردم کنیم. 

وی با اشاره به انجام کمک های مومنانه، عنوان داشت: در کمک های مومنانه سپاه و نیروی انتظامی باید کمک های مومنانه خود را در کنار هم تداوم بدهند.

سردار یزدی با تاکید بر اینکه روز به روز همدلی و هم افزایی بین نیروی انتظامی و سپاه بیشتر شود، بیان داشت: دشمن از اتحاد و همدلی بین سربازان ولایت ناراحت و مایوس خواهد شد از این رو ما باید هر روز این همدلی را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول