اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

سخنگوی انجمن خلبانان آمریکا: اعتماد مردم به شرکت بوئینگ سلب شده است

سخنگوی انجمن خلبانان متحد آمریکا اعلام کرد: اعتماد مردم به شرکت هواپیمایی بوئینگ و سازمان هوانوردی فدرال آمریکا از بین رفته است.

سخنگوی انجمن خلبانان آمریکا: اعتماد مردم به شرکت بوئینگ سلب شده است

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، دنیس تاجر، سخنگوی انجمن خلبانان متحد آمریکا گفت: علیرغم آنکه شرکت بوئینگ و سازمان هوانوردی فدرال آمریکا تست مجدد هواپیماهای بوئینگ 737 مکس را طی روزهای گذشته به پایان رسانده‌اند اما بعید به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد بازگشت این هواپیماها به آسمان باشیم.

وی تأکید کرد: چرا شما باید دوباره به آنها اعتماد کنید؟ اعتماد به شرکت هواپیماسازی بوئینگ از بین رفته و همین اتفاق تا حدودی برای سازمان هوانوردی فدرال افتاده است. 

تاجر می‌گوید: در حالی که شرکت بوئینگ توانسته نقص فنی سیستم پایدارکننده هواپیماهای 737 مکس را که دلیل اصلی دو مورد سقوط این هواپیماها در اواخر سال 2018 و اوایل سال 2019 بوده است را اصلاح کند اما باید در عین حال اقدام به آموزش بیشتر خلبانان کرده و بسیار بیشتر از حالت طبیعی برای به دست آوردن اعتماد دوباره مردم تلاش کنند.

تاجر تأکید کرد: ‌بوئینگ همچنین باید نه تنها از سازمان هوانوردی فدرال مجوز دریافت کند بلکه باید از تمام سازمان‌های مربوط و بین‌المللی نیز در این باره  چراغ سبز بگیرند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول