اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مردم حرائم جاده را رعایت کنند/ انتقاد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مناطق روستایی

معاون عمرانی استانداری لرستان بر حفظ و نگهداری تاسیسات زیربنایی روستاها تاکید کرد و گفت: حفظ حریم جاده، حفظ امنیت جاده است و عدم رعایت آن منجر به بروز تصادف و حوادث تلخی خواهد شد.

مردم حرائم جاده را رعایت کنند/ انتقاد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در مناطق روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، گودرز امیری ظهر امروز در آئین افتتاح گازرسانی به پنج روستای بخش بیرانوند شمالی لرستان، اظهار کرد: این مناطق دارای ظرفیت ویژه‌ای از نظر کشاورزی، دامداری و همچنین گردشگری هستند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از این منابع نیازمند همت و اراده اهالی روستا است، از طرفی در برخی فضاها استانداردهایی همچون تصرف حریم جاده رعایت نشده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان بر حفظ و نگهداری تاسیسات زیربنایی روستاها تاکید و تصریح کرد: حفظ حریم جاده، حفظ امنیت جاده است و عدم رعایت آن منجر به بروز تصادف و حوادث تلخی خواهد شد.

امیری بیان داشت: در مسیر راه روستایی ساخت‌وسازهای غیرمجازی وجود دارد که علی‌رغم پتانسیل گردشگری، این موضوع مانع از توسعه مناطق شده است.

وی با بیان اینکه مردم بایستی جلوی تخلفات را بگیرند، گفت: دولت علاقمند به ارائه خدمات به مردم است، اما خود شهروندان نیز بایستی از بروز تخلف جلوگیری کنند.

معاون عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: 1400 روستای لرستان در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شدند که اگرچه جمعیت کمی دارند اما به دلیل پراکندگی، هزینه بالایی برای آن‌ها صرف شده است.

گودرزی با تاکید بر اینکه مردم مشارکت کافی را با مسوولان داشته باشند، گفت: دولت از هر فرصت برای ارائه خدمات استفاده می‌کند، بنابراین تحقق این مهم نیازمند همکاری مردم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول