اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

از دشمن جز دشمنی انتظاری نیست

گروهک های منحله و معاند که با شعارها و وعده های کذب و دروغ و فرافکنی علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی و بزرگان دین مشغولند بدانند که هیچ جایگاهی در میان ملت شریف کردستان نداشته و ندارند.

از دشمن جز دشمنی انتظاری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس استان کردستان/ماموستا عبدالسلام محمدی در یادداشتی آورده است؛ گروهک های منحله و معاند که با شعار ها و وعده های کذب و دروغ و فرافکنی علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی و بزرگان دین مشغولند بدانند که هیچ جایگاهی در میان ملت شریف کردستان نداشته و ندارند.

 بسم الله الرحمن الرحیم)

(یَوْمَ یَقُولُ الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ لِلَّذِینَ آمَنُوا انظُرُونَا نَقْتَبِسْ مِن نُّورِکُمْ قِیلَ ارْجِعُوا وَرَاءَکُمْ فَالْتَمِسُوا نُورًا فَضُرِبَ بَیْنَهُم بِسُورٍ لَّهُ بَابٌ بَاطِنُهُ فِیهِ الرَّحْمَةُ وَظَاهِرُهُ مِن قِبَلِهِ الْعَذَابُ)
روزی مردان منافق و زنان منافق به مؤمنان می‌گویند: (با شتاب به سوی بهشت حرکت نکنید و) منتظرمان بمانید تا از نور شما فروغ و پرتوی (به ما بتابد و از آن) استفاده کنیم! بدیشان گفته می‌شود: به عقب برگردید (و مجدّداً به دنیا بروید) و نوری به دست بیاورید! در این حال ناگهان دیواری میان آنان کشیده می‌شود که دری دارد.

داخل آن (که به طرف مؤمنان است) رو به رحمت است (که بهشت و نعمت سرمدی است) و خارج آن (که به طرف منافقان است) رو به عذاب است (که دوزخ و نقمت ابدی است). 

مردم متدین کردستان و بخصوص اهالی محترم شهرستان کامیاران؛ پس از درج خبر درگذشت عالم وارسته و فقیه حضرت حاج ماموستا توفیق قربانی امام جمعه فقید شهرستان کامیاران کانال های تلگرامی منافق و روباه صفت ساکت نشدند و با توهین و هتک حرمت به این شخصیت بزرگوار علمی بار دیگر دهان ناپاک خود را ملوث و عمق کینه توزی و خباثت خود را به نمایش گذاشتند که در این میان کانال معاند و منافق #نیشتمانی جوان# با خباثت تمام که حتی حرمتی برای اموات و رفتگان قائل نیستند به این شخصیت والا توهین کرد و سبب ناراحتی و گلایه شهروندان کردستانی شد.

این گروهک های منحله و معاند که با شعار ها و وعده های کذب و دروغ و فرافکنی علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی و بزرگان  دین مشغولند بدانند که هیچ جایگاهی در میان ملت شریف کردستان نداشته و ندارند. 

از دشمن بجز دشمنی انتظاری نیست.  توهین این کانال منافق صفت(نیشتمانی جوان) به حاج ماموستا، بنده را یاد کلام یکی از شهیدان انقلاب اسلامی انداخت که گفته بو هرگاه در میدان جنگ و نبرد و در دل شب تاریک راه و مسیر قرارگاه خودی و دشمن را گم کردید هر جا تیر و ترکش بود بدانید آنجا قرارگاه خودی است و مقابل آن دشمن.

هرجا این منافقین به علماء و بزرگان توهین نمودند برای ما روشن شد که این بزرگواران چقدر تاثیر گذار و اهل جهاد بوده اند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول