اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ویسی: پیکان 100 درصد در لیگ برتر می‌ماند/ برای برد به اصفهان آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با کمی بی‌مهری به تیم ما نگاه می‌شود، تیم شایسته و لایق لیگ برتر است، به بچه‌ها ایمان دارم و پشت آن‌ها ایستاده‌ام، 100 درصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند.

ویسی: پیکان 100 درصد در لیگ برتر می‌ماند/ برای برد به اصفهان آماده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن و پیکان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی هفته قبل را باختیم و شرایط مساعدی نداریم؛ در هفته از نظر روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم و هم‌قسم شدیم که در این 8 هفته باخت نیاوریم البته نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد اما تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تیم پیکان افزود: بچه‌ها خودشان را برگردانند و از نظر روحی و روانی آماده هستیم، از نظر تاکتیکی شناخت کاملی از ذوب‌آهن داریم و فیلم بازی آن‌ها را دیده‌ایم؛ امیدوارم با یک بازی خوب با دست پر از اصفهان به تهران برگردیم؛ برای بردن و امتیاز گرفتن بازی می‌کنیم و تمام تلاشمان را برای گل نخوردن و امتیاز گرفتن انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بازی سختی برای هر 2 تیم است، شرایط سخت شده است و باید امتیازات لازم را بگیریم زیرا زمان زیادی نداریم؛ حتما بازیکنان مانند بازی با پرسپولیس با تمام وجود بازی می‌کنند و می‌خواهیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم، امیدوارم با یک بازی جوانمردانه 3 امتیاز بازی را بگیریم.

ویسی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: حجت حق‌وردی، جلال علی‌محمدی و میلاد شیخ‌سلیمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، البته علی‌محمدی همراه ما هست اما احتمال بازی کردنش کم است.

سرمربی تیم پیکان در مورد برگزاری لیگ در شرایط کرونایی تصریح کرد: از روز اول مخالف برگزاری لیگ بودم اما فکر می‌کردند چون ته جدول هستیم این را می‌گویم، باز هم می‌گویم مخالف هستم اما ادامه می‌دهیم، اوضاع مناسبی نیست و امیدوارم مسؤولان فکری بیندیشند.

وی در مورد شرایط این تیم در پایین جدول گفت: با کمی بی‌مهری به تیم ما نگاه می‌شود، تیم شایسته و لایق لیگ برتر است و امیدوار هستیم با تلاش بازیکنان تیم را نگه داریم؛ بازیکنان، مدیریت و امکانات خوبی داریم و حیف است تیمی مانند پیکان سقوط کند.

ویسی خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها از نظر روحی و روانی بازیکنان را خراب می‌کنند، به بچه‌ها ایمان دارم و پشت آن‌ها ایستاده‌ام، 100 درصد تیم ما در لیگ برتر می‌ماند؛ جایگاه ما این نیست، به یک برد نیاز داریم تا از نظر روحی و روانی بهتر شویم؛ دیر شده اما امیدوارم فردا بازی را ببریم و خود را از ته جدول جدا کنیم.

انتهای پیام/63090/ن/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول