اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بوناچیچ: جایگاهم در فوتبال مشخص است و ریسکی نکردم/ موفقیت ذوب‌آهن یک کار تیمی می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: جایگاه من در فوتبال مشخص است و ماجراجویی و یا ریسکی نکردم، موفقیت ذوب‌آهن صرفا به من بستگی ندارد و ماحصل یک کار تیمی خواهد بود، اگر من تنها باشم واقعا شرایط سخت خواهد بود.

بوناچیچ: جایگاهم در فوتبال مشخص است و ریسکی نکردم/ موفقیت ذوب‌آهن یک کار تیمی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن و پیکان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بعد از 6 سال دوباره در ذوب‌آهن حاضر شده‌ام و امیدوارم برای مرحله دوم بتوانیم با برنامه‌هایی که داریم موفقیت‌های بهتری داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: اولین بازی است که به صورت رسمی روی نیمکت ذوب‌آهن می‌نشینم، هفته اخیر خوب کار کردیم و آماده شدیم که برنده شویم؛ بچه‌ها سرحال هستند و در زمین نشان خواهیم داد که برتر از پیکان هستیم و این تیم را خواهیم برد.

وی در خصوص این‌که یک مربی ماجراجو است و ریسک بزرگی را برای هدایت ذوب‌آهن پذیرفته و این‌که آیا می‌تواند موفق باشد و یا خیر افزود: من باید ابتدا اعلام کنم ریسکی را نپذیرفتم و ریسکی در کار نیست، جایگاه من در فوتبال مشخص است و ماجراجویی و یا ریسکی نکردم، طبق اخلاق حرفه‌ای تمام وظایفم را انجام خواهم داد.

بوناچیچ افزود: من پنج سال در قطر کار کردم، مشکل نیز داشتم، سکه دو رو دارد و اتفاقات که رخ می دهد شاید قابل پیشبینی نباشد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص این‌که وی چه برنامه‌ای برای هماهنگی هرچه تیم خود دارد تشریح کرد: من پانزده سال در ایران مربی‌گری کردم و تجربه بسیار گرانقمیتی دارم، موفقیت ذوب‌آهن صرفا به من بستگی ندارد و ماحصل یک کار تیمی خواهد بود، اگر من تنها باشم واقعا شرایط سخت خواهد بود.

وی در خصوص فعالیتش در طی سال‌های اخیر ادامه داد: در طی سال‌های گذشته در قطر و کرواسی فعال بودم، سابقه حضور در العربیه و الاهلی را نیز در کارنامه خود دارم.

بوناچیچ در خصوص غایبین ذوب‌آهن در دیدار با پیکان گفت: هخامنش فردا مصدوم است و تنها غایب فردا است؛ مشکل الان ما در بخش فوروارد است، مهاجم خارجی ذوب‌آهن هنوز بازنگشته و کار مارا سخت کرده است.

انتهای پیام/63090/ن/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول