اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تذکر امام جمعه شهرکرد به مسؤولان علوم پزشکی/بیان آمارها صادقانه باشد

امام جمعه شهرکرد گفت: مسؤولان دقت کنند که با بیان آمارهای دقیق و درست در خصوص بیماری کرونا، اعتماد مردم را جلب کنند تا مردم هم بتوانند عالمانه تصمیم بگیرند.

تذکر امام جمعه شهرکرد به مسؤولان علوم پزشکی/بیان آمارها صادقانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به سالروز شهرداری در هفته پیش رو گفت: منتخبین مردم در شوراهای اسلامی، فارغ از نگاه‌های منفعت‌طلبانه و نفسانی باید کاملا در در خدمت مردم باشند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت رفاه مردم در جوامع شهری و روستایی ادامه داد: شوراها، شهرداران و دهیاران باید برای افزایش رفاه مردم و حل مشکلات مردم تلاش کنند و این امر مهم را از مسؤولان دیگر و دولتمردان مطالبه کنند.

وی با اشاره با سالروز میلاد امام رضا(ع)، توضیح داد: خداوند متعال اراده کرده که به وسیله امامت توحید در بین مردم شکل بگیرد و از حفظ شود؛ امامت اساس دین است.

نکونام با اشاره به جولان کرونا در بین مردم، درخواست کرد: امروز مردم باید دستورالعمل‌ها را با جدیت بیشتری از قبل رعایت کنند؛ اگر پروتکل‌های بهداشتی با جدیت اجرا نشوند قطعا آسیب‌های زیادی در آینده به جامعه وارد خواهد شد.

وی با تاکید بر ادامه داشتن فعالیت‌های مراکز مهم مانند اماکن مذهبی، واحدهای اقتصادی و صنعتی، توصیه کرد: ادامه داشتن فعالیت‌های حیاتی و مهم نباید مانع از اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شود و دقت کنیم که با حساسیت نبست به شیوع این ویروس، فعالیت‌های روزانه ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، هشدار داد: اگر به واسطه کوتاهی ما، شخصی به بیماری گرفتار شود دچار حق الناس شده و بار سنگین اخروی را برای خود ایجاد کرده است؛ این حق اجتماعی، شرعی و قانونی مسلمین است که کمتر در معرض خطر باشند.

امام جمعه شهرکرد با تشکر از زحمات کادر درمان به خصوص عوامل بیمارستانی، تذکر داد: مسؤولان دقت کنند که با بیان آمارهای دقیق و درست اعتماد مردم را جلب کنند تا مردم هم بتوانند عالمانه تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول