اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مبارزه با فساد باید بدون اغماض و چشم‌پوشی باشد

امام جمعه نطنز گفت: فساد مالی و اقتصادی مثل ویروس کرونا خطرناک و مسری است، ویروس کرونا با شستن دست از بین می‌رود اما باید دست ویروس فساد مالی را قطع کرد تا از شر آن خلاص شد.

مبارزه با فساد باید بدون اغماض و چشم‌پوشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نطنز با گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: حقیقتاً آقا علی بن موسی‌الرضا(ع) ولی نعمت ما ایرانیان است و ما هر چه برکت داریم از وجود این امام عزیز است، در دهه کرامت برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان نطنز به مناسبت میلاد امام رضا (ع) انجام شد که نقطه عطف آن حضور کاروان زیر سایه خورشید بود، .

امام جمعه نطنز با بیان این‌که نیاز امروز جامعه وحدت است و اگر همه مسؤولان در حوزه‌های اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهند، قطعاً می‌توانند در جامعه و برای مردم مفید باشند، افزود: مقام معظم رهبری در روز آخر هفته قوه قضائیه در ارتباط ویدئویی با رئیس قوه، مطالب ارزشمندی را بیان کردند که یکی از این مطالب بحث مبارزه با فساد بود.

وی با بیان این‌که همه از مبارزه با فساد خوشحال هستند، ولی باید مبارزه با فساد بدون اغماض و چشم‌پوشی باشد که این مبارزه مایه امید مردم خواهد بود، گفت: فساد مالی و اقتصادی مثل ویروس کرونا خطرناک و مسری است، ویروس کرونا با شستن دست از بین می‌رود اما باید دست ویروس فساد مالی را قطع کرد تا از شر آن خلاص شویم.

یعقوبی با گرامیداشت چهاردهم تیرماه روز قلم بیان کرد: کار اصحاب قلم دارای ارزش است، اشخاصی در بخش کتاب، رسانه و فضای مجازی قلم می‌زنند، همه کارشان مقدس است. قلم دارای رسالت است و باید رسالت آن را حفظ کنیم، نباید با نوشتن در فضای حقیقی و مجازی آبروی کسی را از بین ببریم، فضای مجازی ما امروز بی‌در و پیکر شده است؛ شایعات بیداد می‌کند و خواهش می‌کنم از اهل قلم که فضا را آلوده نکنند.

امام جمعه نطنز با گرامیداشت ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری‌ها عنوان کرد: شهرداران و دهیاران به فکر حل مشکلات مردم در شهرها و روستاها باشید، با مردم و معتمدان صحبت کنید، از نظرات مردم استفاده و اولویت‌های شهر را دسته‌بندی کنید؛ امروز یکی از مشکلات این شهر بحث عدم فضای کافی برای ورزش و جوانان است، ورزش امر به معروف است، من از مسؤولان درخواست می‌کنم برای ورزش و جوانان چاره‌اندیشی کنند.

وی با گرامیداشت روز مالیات گفت: از کارکنان اداره مالیاتی درخواست داریم در اخذ مالیات رعایت حال اصنافی که در ایام کرونا آسیب دیده‌اند را داشته باشید و از اصناف هم می‌خواهیم که ملاحظه مردم را داشته باشند و به مردم سخت نگیرند.

انتهای پیام/63025/آ 10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول