اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دستگاه قضایی جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز را بگیرد

امام جمعه بابل گفت: بعضی از افراد و این اشخاص ویلاها و ساختمان‌هایی ساختند که نظیر آن را در جهان نمی‌بینیم چقدر خوب است که دستگاه قضایی ما در کنار رسیدگی به کار مجرمان این کار را هم در دایره فساد قرار دهد.

دستگاه قضایی جلوی ساخت‌وسازهای غیرمجاز را بگیرد

 به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: مامون خبیث درصدد بود تا با سپردن ولی عهدی به امام رضا(ع) از عظمت و جایگاه آن حضرت برای تثبیت قدرت خود سوء استفاده کند اما هوشیاری امام مانع از رسیدن او به اهدافش شد.

وی افزود: یکی از خباثت‎های مامون تشکیل مناظرات علمی برای شکستن عظمت امام رضا(ع) بود اما با میدان‌دار شدن و غلبه علمی امام رضا(ع)، حقانیت و عظمت امام رضا(ع) بیشتر نشان داده شده است.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه بار دیگر بیماری کرونا در بیشتر استان‌های کشور و استان و شهرستان ما اوج گرفت، تصریح کرد: امروز هم به‌واسطه اوج گرفتن این بیماری، دو نمازجمعه در مازندران تعطیل شد.

روحانی ورود مسافران به استان را مهم‌ترین عامل زیادشدن بیماری کرونا برشمرد و خاطرنشان کرد: براساس دستور رئیس جمهور اگر مسافرت همراه با پروتکل وارد شوند موردی نیست ولی شاهدیم تعداد زیادی از مسافران در این استان مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این خیانت بزرگی در حق مردم و این استان است.

 وی یادآور شد: از مردم تقاضا داریم پروتکل‌ها را همانند قبل در مساجد، نمازجمعه‌ها و مراکز مذهبی و ...رعایت کنند تا با این رعایت بتوانیم چرخه بیماری را در استان تعطیل کنیم تا ببینیم مسؤولان درباره مسافرت‌ها چه تصمیمی در این استان می‌گیرند.

امام جمعه بابل ادامه داد: انتشار خبر برگزاری یک مراسم عروسی  با خرج بسیار سنگین برای روایت عروسی افسانه‌ای مثل سیندرلا با هزینه یک میلیونی هر شرکت کننده در این مراسم واقعا تعجب بر انگیز بود، برخی‌ها روی بالون‌ها جشن عروسی و عقد برگزار می‌کنند، عروس در یک بالون و داماد با یک بالون دیگری با هزینه‌های گزاف برگزار می‌کنند.

روحانی افزود:  شنیدم که در برخی از کشورها من جمله هند اگر زوجی بخواهند عروسی غیرمتعارف بگیرند پلیس جلوی این عروسی‌ها را می گیرد و اجازه برگزاری نمی‌دهند.

وی بیان کرد: بعضی از افراد و این اشخاص ویلاها و ساختمان‌هایی ساختند که نظیر آن را در جهان نمی‌بینیم چقدر خوب است که دستگاه قضایی ما در کنار رسیدگی به کار مجرمان این کار را هم در دایره فساد قرار دهد.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه وضع اخلاقی در جامعه واقعا نگران کننده است گفت: امید این می‌رفت که مردم در ایام کرونا درسی گرفته باشند و وضع پوشش و رفتارهای بهتری را شاهد باشیم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان به بی‌تحرکی خودش پایان دهد و ستادهای شهرستان با جدیت اقدام کند، متاسفانه بغل کردن سگ و گربه و حضور در انظار عمومی  و جلوه گری هم زیاد شده است که انتظارمی‌رود با این پدیده با جدیت برخورد مناسب صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول