اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توجه به تولید و جهش تولید راه شکست تحریم/ نگاه مواساتی در بین کشورهای اسلامی برقرار شود

امام جمعه قزوین گفت: مواسات و همدلی مومنانه نباید فقط مختص ملت ایران باشد بلکه در شرایط فعلی باید این نگاه مواساتی در بین تمام کشورهای اسلامی برقرار شود.

توجه به تولید و جهش تولید راه شکست تحریم/ نگاه مواساتی در بین کشورهای اسلامی برقرار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که مسجدالنبی برگزار شد اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا اگر کسی از مسیر تقوای الهی خارج شد او را به مسیر تقوا بازگردانیم و تنها در این صورت است که اگر خودمان نیز از مسیر تقوا خارج شدیم دیگران ما را به این مسیر باز میگردانند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد با برکت امام رضا(ع) افزود: حدیث سلسله‌الذهب باقیمانده از امام رضا(ع) همان ریسمانی از طلا است که از ائمه روایت شده  و تحقق آن نیز از سوی امام با شرط روبرو بوده است.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد:  از نظر امام رضا(ع) شرط تحقق حدیث سلسله‌الذهب بهره‌مندی از امام و در زمان غیبت بهره‌مندی از فقیه عادل و عالم است.

وی عنوان کرد: امروز اگر کشور موفقیتی داشته بر اساس توجه به همین اصل و تبعیت از ولایت فقیه است و این تبعیت توانسته کشور را در برابر بیگانگان محافظت و مدیریت کند. 

امام جمعه قزوین ادامه داد: ولی فقیه رهبر دینی است که زمینه ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم میکند و باید اینطور بگوییم که راه ظهور از مسیر درک ولایت فقیه و رهبری دینی عبور میکند.

وی تصریح کرد: امروز نیز راه عبور از مشکلات اقتصادی و شکست ظلم‌های امریکا به این ملت جهش تولید و توجه به تولید داخل است است.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: در شرایط بحرانی اقتصادی امروز که حتی دنیا نیز با آن دست و پنجه نرم میکند مواسات، همراهی و درک همدیگر بهترین راه عبور از بحران است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: مواسات و همدلی مومنانه نباید فقط مختص ملت ایران باشد بلکه در شرایط فعلی باید این نگاه مواساتی در بین تمام کشورهای اسلامی برقرار شود.

 وی با اشاره به فرارسیدن سالروز سقوط هواپیمای ایرانی در خلیج فارس با موشک ناو امریکایی گفت: امریکایی که امروز دنبال مذاکره با ملت ایران است همان کشوری است که هواپیمای مسافربری ما را با موشک هدف قرار داد و بعد بدون عذرخواهی حتی به فرمانده ناو مدال افتخار داد.

 آیت‌الله عابدینی در پایان با بیان اینکه راه و مسیر ما بر مبنای عزت و اقتدار است، تأکید کرد: توطئه‌هایی همچون مسدود کردن دارایی‌های ایران در سال ۵۹، کودتای نوژه در سال 59 و تلاش برای سرنگونی جمهوری اسلامی گوشه‎ای از ظلم‌های امریکا به ملت ایران است که نباید فراموش شود.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول