اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

انتقاد امام جمعه جیرفت از کمبود تجهیزات درمانی در جنوب کرمان

امام جمعه جیرفت از کمبود امکانات و تجهیزات درمانی در منطقه جنوب کرمان انتقاد کرد و خطاب به مسئولان ملی گفت: کیت تست کرونا و کمبود تخت بیمارستانی در جنوب کرمان قابل لمس است و نیازمند توجه ویژه‌ای به این بخش برای برطرف شدن مشکلات هستیم.

انتقاد امام جمعه جیرفت از کمبود تجهیزات درمانی در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با بیان اینکه ویروس کرونا در درون بدن انسان رشد می‌کند، اظهار کرد: ویروس بی‌تقوایی نیز اگر در وجود انسان قرار بگیرد، انسان را متلاشی می‌کند از این رو باید زمینه ورود وسوسه‌ها را گرفت.

‏امام جمعه جیرفت به تفاوت بین جریان نفاق و ایمان در فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: در این فرهنگ بین دو جریان تفاوت زیادی قایل شده است، جریان نفاق به دنبال متهم کردن حاکم جامعه اسلامی هستند و غرب‌گرایان مقامات معنوی امام امت را درک نمی‌کنند.

‏وی با بیان اینکه همشینی و همراهی با امام ظرفیت می‌خواهد، اظهار کرد: اگر انسان آلوده به محب دنیا شود از رهبری جدا می شود.

‏سعادت‌فر فتنه امروز جامعه را تخریب جایگاه ولایت دانست و گفت: این فتنه توسط غرب‌گرایان در حال انجام است، بنابراین همه هوشیار باشند تا در این نقشه گرفتار نشوند.

خطیب جمعه جیرفت ضمن تشکر از همه مسئولان بهداشت و درمان از کمبود امکانات و تجهیزات درمانی در منطقه جنوب کرمان انتقاد کرد و خطاب به مسئولان ملی گفت: کیت تست کرونا و کمبود تخت بیمارستانی در جنوب کرمان قابل لمس است از این رو نیازمند توجه ویژه‌ای به این بخش برای برطرف شدن مشکلات هستیم.

انتهای پیام/2655/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول