اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اتفاقات عجیب در خانه مطبوعات خوزستان / اعضای هیئت مدیره استعفا می‌دهند

اختلافات در خانه مطبوعات خوزستان با انتخاب مدیرعامل جدید به اوج خود رسید و اعضای هیئت مدیره از احتمال استعفای خود خبر می‌دهند تا به‌گفته آنها پیش از این به جایگاه خانه مطبوعات خدشه وارد نشود.

اتفاقات عجیب در خانه مطبوعات خوزستان / اعضای هیئت مدیره استعفا می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در ۲۸ خردادماه سال جاری با برگزاری انتخابات الکترونیکی توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، اعضای جدید خانه مطبوعات خوزستان برای دوره جدید مشخص شدند.

انتخابات خانه مطبوعات اگرچه به علت فرآیند غلط عضوگیری‌ها، بدون شرکت بسیاری از خبرنگاران برگزار شد اما پس از آن هم و با انتخاب هیئت مدیره جدید از همان ابتدا تنش‌ها در خانه به اوج رسید و در فضای مجازی اطراف مختلف یکدیگر را به نقض قانون متهم می‌کردند.

مدیرکل ارشاد اسلامی نیز در پی این اتفاقات گفت: پیشکسوتان و نیروهای قدیمی و ارزشی رسانه که وارد صحنه انتخابات می‌شوند نباید با برخی هجمه‌ها موجبات دلزدگی و خدای ناکرده هتک حرمت آنان فراهم شود، زیرا این افراد سرمایه‌های رسانه هستند.

بعد از انتخابات هیئت مدیره ، افتخار فرج با رای ۶ نفر از ۷ عضو هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات انتخاب شد که با مخالفت تعدادی از اهالی مطبوعات مواجه شد.

حواشی خانه مطبوعات به اینجا ختم نشد و به علت فشارهای وارد شده، فردی دیگری با رای ۴ نفر از اعضا به این سمت برگزیده شد که مخالفت‌ها این بار بیشتر شنیده می‌شود و مخالفان این انتخاب به شخص مدیر جدید و روند کار برای حذف مدیر سابق منتقد هستند.

آنها می‌گویند مدیر نباید به جایگاه خانه مطبوعات خدشه وارد کند و کسی انتخاب شود که از صلاحیت فردی و حسن تجربه و رفتار برخوردار باشد تا بتواند به خوبی مدافع حقوق خبرنگاران باشد.

تنش‌ها در خانه مطبوعات به جایی رسیده که احتمال استعفای اعضای هیئت مدیره به گوش می‌رسد و خبرنگاران بر لزوم دخالت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل و فصل ماجرا تاکید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، عملکرد خانه مطبوعات در دوره‌های گذشته و روند عضوگیری‌های آن همواره محل انتقاد خبرنگاران و به‌ویژه خبرگزاری‌ها بوده است.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول