اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انگلیس: مسافران آمریکایی برخلاف اروپایی‌ها همچنان قرنطینه خواهند شد

وزیر حمل‌ونقل انگیس گفت با وجود کاهش محدودیت‌های سفر به این کشور، مسافران آمریکایی همچنان باید به مدت دو هفته قرنطینه شوند.

انگلیس: مسافران آمریکایی برخلاف اروپایی‌ها همچنان قرنطینه خواهند شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «گرنت شاپز» وزیر حمل‌ونقل انگلیس روز جمعه گفت، مسافران آمریکایی برخلاف اروپایی‌ها همچنان درصورت سفر به این کشور به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.

به نوشته روزنامه «گاردین»، شاپز با اشاره به قرار داشتن آمریکا در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا گفت: «آن‌ها (آمریکایی‌ها) شمار بالایی از ابتلا به ویروس کرونا را داشته و به همین دلیل امروز در لیست قرار نگرفته‌اند».

در لیست کشورهای دارای وضعیت سبز که شهروندان آن‌ها می‌توانند به انگلیس سفر کنند اسامی ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا و نیوزیلند به چشم می‌خورد.

شاپز در این باره گفت:‌ «نیوزیلند مثال خوبی در این زمینه است. آن‌ها هنگام سفر [انگلیسی‌ها] محدودیت‌هایی را در نظر می‌گیرند اما آن‌ها را در لیست [سبز] لحاظ کردیم زیرا ورود آن‌ها تهدید خاصی را متوجه دستاوردهای ما نخواهد کرد».

امروز (جمعه) همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در آمریکا درباره افزایش سریع شمار مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در این کشور، شمار ابتلای روزانه در ایالات متحده باز هم رکورد جدیدی را ثبت کرد.

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۵۷۲۳۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۶۸۷ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۲،۸۳۷،۱۸۹ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۳۱،۴۸۵ تن افزایش یافت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول