اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم شناسایی گلوگاه‌های فساد در ادارات سمنان

مدیرکل حراست استانداری سمنان بر لزوم شناسایی گلوگاه‌های فساد و حذف بسترهای شکل‌گیری آن تأکید کرد.

لزوم شناسایی گلوگاه‌های فساد در ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، گردهمایی مسؤولان حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان سمنان عصر امروز در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

محمد مبین، مدیرکل حراست استانداری سمنان در این جلسه با اشاره به نقش ادارات حراست در شناسایی گلوگاه‌های فساد و حذف بسترهای شکل‌گیری آن، بر ضرورت پیشگیری، شناسایی و مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

مبین همچنین با اشاره به لزوم حمایت و صیانت از همکاران و مدیران به‌عنوان سرمایه‌های مهم سازمان، از مسؤولان حراست‌های استان خواست تا اقدامات نظارتی خود را با اعمال رویکرد پیشگیری از وقوع تخلف، به‌صورت مجدانه به انجام رسانند.

در پایان این جلسه که با حضور برخی مدیران اداره کل اطلاعات و حراست کل استان همراه بود، با اهدای لوح تقدیر از برخی همکاران حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

دوره آموزشی صیانت با حضور ۴۰ نفر از مسؤولان و کارشناسان حراست فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و واحدهای تابعه استانداری سمنان برگزار شد.‌

در این جلسه، مطالبی در ارتباط با موضوع مهم صیانت و حفاظت ارائه شد و در پایان کارشناسان و حاضران در این جلسه با ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.‌

در این دوره آموزشی، همچنین در خصوص چگونگی صیانت و مراقبت از کارکنان حراست و سایر نیروهای انسانی شاغل در سازمان‌های دولتی، مطالبی توسط اساتید میهمان به حاضران ارائه شد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول