اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دیدار خدام حرم رضوی با خانواده شهیده مراسم تشییع حاج‌قاسم در ده‌زیار کرمان+تصاویر

کاروان زیر سایه خورشید همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) با خانواده شهیده زهرا افضلی در روستای ده‌زیار کرمان دیدار کردند.

دیدار خدام حرم رضوی با خانواده شهیده مراسم تشییع حاج‌قاسم در ده‌زیار کرمان+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) خدام حرم رضوی اعزامی از مشهد مقدس در قالب کاروان زیر سایه خورشید در روستای ده‌زیار از توابع بخش چترود کرمان حضور یافتند.

حضور خادمان آستان قدس رضوی در میان اشک‌های شوق و لبخند مردم و سلام و صلوات بر امام رئوف وارد روستای ده‌زیار شدند و فضای این روستای مذهبی را عطرآگین به عطر حرم رضوی کرد.

 

کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود به روستای ده‌زیار با حضور در منزل شهیده زهرا افضلی از شهدای مراسم تشییع بی‌نظیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و توزیع بسته‌های تبرکی حرم مطهر از برنامه‌های حضور خدام در منزل این شهیده والامقام بود.

 

شایان ذکر است حضور کاروان خدام حرم رضوی در روستای ده‌زیار برای نهمین سال متوالی است که به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) این روستا انجام می‌شود و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه.های این کاروان به صورت محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

حضور در کنار مراسم عقد زوج جوان هیئتی همراه با پرچم گنبد ملکوتی امام رضا(ع) و دیدار با اعضای گروه جهادی هیئت تعزیه‌خوانی حضرت که با شیوع کرونا تشکیل شد از دیگر برنامه‌های این کاروان معنوی در روستای ده.زیار خاستگاه تعزیه استان کرمان بود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول