اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حضور 7 لرستانی در تیم‌های ملی هندبال/ 48 درصد هندبالیست‌های استان بانوان هستند

رئیس هیئت هندبال لرستان گفت: بیش از 700 ورزشکار به صورت حرفه‌ای هندبال را در لرستان دنبال می‌کنند که حدود 48 درصد این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند ضمن اینکه هفت لرستانی عضو تیم‌های ملی هندبال هستند.

حضور 7 لرستانی در تیم‌های ملی هندبال/ 48 درصد هندبالیست‌های استان بانوان هستند

علی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: هندبال لرستان از ابتدای ورود این رشته ورزشی به کشور همیشه جز استان‌های برتر کشور قرار داشته و در حال حاضر نیز این وضعیت تداوم دارد.

وی با بیان اینکه در آخرین دوره لیگ هندبال کشور تیم لرستان در رده سوم قرار گرفت، افزود: هر ساله این لیگ از مهرماه آغاز و تا پایان بهمن ادامه دارد.

 رئیس هیئت هندبال لرستان بیان کرد: تیم هندبال لرستان در میان تمامی رشته‌های توپ استان در بالاترین سطح قرار دارد به طوری که این تیم در لیگ یک کشور قرار دارد.

 دهقانی تصریح کرد: بیش از 700 ورزشکار به صورت حرفه‌ای هندبال را در لرستان دنبال می‌کنند که حدود 48 درصد این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه هفت لرستانی عضو رده‌های سنی تیم ملی هستند، خاطرنشان کرد: سعید حیدری یکی از هندبالیست‌های لرستانی در حال حاضر در بالاترین سطح هندبال دنیا یعنی لیگ رومانی بازی می‌کند و این نشان‌دهنده استعداد بالای لرستان در این رشته ورزشی است.

رئیس هیئت هندبال لرستان گفت: طی دو سال گذشته استعدادیابی در میان متولدین 84 به بعد در استان انجام شد که در نتیجه این اقدام حدود 20 استعداد  که توانایی حضور در سطح یک کشور را دارند کشف شد.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول