اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

احیا 6 واحد صنعتی راکد در لرستان/ هزار میلیارد تومان برای احیا 30 واحد تولیدی استان نیاز است

مسئول رسیدگی به فعال‌سازی واحدهای راکد سازمان صمت لرستان گفت: امسال برای فعال‌سازی 30 واحد تولیدی در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا به امروز 6 مورد احیا شده است.

احیا 6 واحد صنعتی راکد در لرستان/ هزار میلیارد تومان برای احیا 30 واحد تولیدی استان نیاز است

 پیمان تابعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های دولت طی دو سال گذشته حل مشکلات واحدهای تولیدی در سراسر کشور بوده که در همین راستا سازمان صمت لرستان نیز در این حوزه فعالیت‌هایی انجام داده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 29 احد صنعتی در لرستان فعال شد، افزود: برای فعال‌سازی مجدد این واحدها 860 میلیارد تومان هزینه شده که این فعال‌سازی باعث ایجاد اشتغال برای 520 نفر در لرستان شد.

مسئول رسیدگی به فعال‌سازی واحدهای راکد سازمان صمت لرستان اظهار داشت: امسال نیز برای فعال‌سازی 30 واحد تولیدی در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تا به امروز 6 مورد احیا شده است.

وی با بیان اینکه کمبود نقدینگی و نبودن بازار فروش مهم‌ترین علل راکد شدن واحدهای صنعتی در لرستان هستند، تصریح کرد: صنایع معدنی و مصالح ساختمانی بیش‌ترین واحدهای تعطیل‌شده در استان را به خود اختصاص داده‌اند.

تابعی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برای احیا 30 واحد تولیدی به یک هزار میلیارد سرمایه نیازمندیم که در صورت تأمین این اعتبار بیش از 600 شغل در لرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/85020/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول