اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

برنامه تبدیل دوربین‌های المپیوس به وب کم

شرکت المپیوس فروشنده انواع دوربین های حرفه ای عکاسی برنامه ای عرضه کرده که دوربین های تولیدی این شرکت را به وب کم مبدل می کند.

برنامه تبدیل دوربین‌های المپیوس به وب کم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، برنامه تبدیل دوربین های عکاسی المپیوس به وب کم ام ام دی وب کم نام دارد و باعث می شود دوربین های این شرکت از امکاناتی مانند پخش زنده ویدئویی در حین چت برخوردار شوند.

البته برای این کار باید دوربین را از طریق پرت یو اس بی – سی به رایانه متصل کرد. ارائه چنین خدماتی در عصر شیوع کرونا که بسیاری از افراد از برنامه‌هایی مانند زوم برای اتصال به وب و دورکاری و برگزاری جلسات مختلف استفاده می‌کنند، موجب می‌شود تا بتوان بدون نیاز به خرید وب کم از دوربین عکاسی به جای چنین ابزاری استفاده کرد.

 

برنامه یادشده تنها با سیستم عامل ویندوز سازگاری دارد و هنوز مشخص نیست آیا نسخه سازگار با سیستم عامل مک این برنامه در آینده عرضه می شود یا خیر. در حال حاضر این نرم افزار تنها با دوربین های OM-D E-M1X، OM-D E-M1، OM-D E-M1 Mark II، OM-D E-M1 Mark III و OM-D E-M5 Mark II سازگار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول