اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شناسایی و قطع سهمیه 41 واحد خبازی متخلف در بروجن

رئیس اداره صمت شهرستان بروجن گفت: 35 خبازی به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی و رعایت نکردن اصول بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی و 6 نانوایی نیز قطع سهمیه شدند.

شناسایی و قطع سهمیه 41 واحد خبازی متخلف در بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، مظاهر ربیعی گفت: 41 واحد خبازی در شهرستان بروجن به دستگاه قضایی معرفی و قطع سهمیه شدند.

رئیس اداره صمت شهرستان بروجن افزود: از مجموع این واحدها 35 خبازی به دلیل ارتکاب تخلفات صنفی و رعایت نکردن اصول بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی و 6 نانوایی نیز قطع سهمیه شدند.

وی اظهار داشت: رعایت نکردن اصول بهداشتی، توزیع آرد خارج از شبکه، عدم درج قیمت،گران‌فروشی و پخت خودسرانه از عمده تخلفات واحد‌های مذکور است.

ربیعی از توزیع ماهیانه ۲۰ هزار کیسه آرد در بین واحد‌های نانوایی خبر داد و گفت: ۱۲۸ نانوایی دولتی و ۳۵ واحد آزادپر نیمه‌دولتی به صورت روزانه نان مورد نیاز مردم را در سطح شهرستان تأمین می‌کنند.

وی با تأکید بر تداوم بازدید‌های سرزده به منظور افزایش کیفیت نان و جلب رضایتمندی مردم، اضافه کرد: واحد‌های متخلف مشمول پرداخت جریمه نقدی، قطع سهمیه، پلمب و نصب پارچه خواهند شد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول