اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پست برق شهید کریمی شاهرود بازسازی شد

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: بازسازی و بهینه‌سازی پست برق ۶۳ کیلوولت شهید کریمی شاهرود با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و با موفقیت انجام شد.

پست برق شهید کریمی شاهرود بازسازی شد

مجید وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پروژه بهینه‌سازی پست 63 کیلوولت شهید کریمی شاهرود شامل اسقاط تجهیزات فرسوده و احداث فیدرهای جدید خط و پست در ایستگاه مذکور است.

وی گفت: بازسازی و بهینه‌سازی پست 63 کیلوولت شهید کریمی با توجه به قدمت بسیار زیاد آن در راستای اهداف پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در منطقه شاهرود برنامه‌ریزی شده بود که با برقدار شدن بخش پایانی آن، پست مذکور مجدد در شبکه برق منطقه قرار گرفت.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به افزایش سطح عملکرد بهینه سامانه‌های حفاظت و کنترل پست برق مذکور با اجرای این پروژه افزود: ایستگاه مذکور تأمین‌کننده توان موردنیاز بخش‌های مهمی از شهرستان شاهرود است.

وفایی بیان کرد: اجرای این پروژه دارای پیچیدگی‌های خاصی بود که با تکیه‌بر همت و توانمندی و سطح دانش کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان و تلاش مشاور و پیمانکار پروژه، همزمان با حفظ پایداری شبکه برق و تأمین نیاز مشترکان در شبکه توزیع، خروج از مدار و جایگزینی تجهیزات فرسوده، با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال با موفقیت به انجام رسید.

انتهای پیام/74007/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول