اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف بیش از 3 تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در تبریز

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از سه تن گوشت و فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز در تبریز کشف شد.

کشف بیش از 3 تن فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان‌‌شرقی، امیرحسین بهداد اظهار داشت: این میزان فرآورده دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی در یک‌ماه گذشته در تبریز کشف، ضبط و پس از طی مراحل قضایی معدوم‌سازی شد.

وی، حفظ سلامت و برقراری امنیت غذایی جامعه در هر شرایطی و به‌ویژه بحران شیوع کرونا را از اولویت‌های مهم و وظیفه دامپزشکی عنوان کرد و افزود: این مواد خام دامی بدون لیبل که احتمال مصرف آنها در کارخانجات فرآوری گوشتی وجود داشت، در راستای ارتقاء بهداشت عمومی جامعه در جریان بازرسی‌های کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی کشف و ضبط شد.

بهداد گفت: در این مدت چهار واحد صنفی عرضه‌کننده مواد خام دامی غیرمجاز و غیربهداشتی نیز پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و در امان ماندن از بیماری‌‌‌های مختلف به نکات و توصیه‌های بهداشتی ارائه شده از سوی کارشناسان این اداره‌کل توجه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول