اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

درباره برگزاری کلاس‌های حضوری کانون پرورش فکری در کرمانشاه تابع شرایط هستیم

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: درباره برگزاری کلاس‌های حضوری کانون پرورش فکری تابع شرایط استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا هستیم.

درباره برگزاری کلاس‌های حضوری کانون پرورش فکری در کرمانشاه تابع شرایط هستیم

مهناز فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در مورد برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این روزها کرونایی علی‌رغم اعمال محدودیت‌هایی فعالیت‌های مجازی خود را  از اسفندماه آغاز کرده و هنوز هم ادامه دارد و همچنین برای ایام تابستان نیز انجمن‌ها، کارگاه‌ها و کلاس‌های مختلفی را در فضای مجازی طراحی کرده است.

وی ادامه داد: کانون تلاش دارد در فضای مجازی کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی از نقاشی و سفال گرفته تا شعر و داستان و حتی آموزش مجازی مهارت‌های زندگی با عنوان حال خوش زندگی برای نوجوانان با سرفصل‌ها «نوجوانان خودباور»، «نوجوانان جرأت‌مند»، « نوجوانان امیدوار و خوشبین» و «نوجوان معنوی» و حتی برای بچه‌ها با نیازهای خاص کارگاه‌های ویژه کودکان و نوجوان دارای محدودیت شنوایی، برگزار کند.

مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در توضیح این کلاس‌ها در فضای مجازی، اضافه کرد: بعضی‌ از کلاس‌ها به صورت آنلاین است که با عضویت در آن هزینه‌ای برای ثبت‌نام پرداخت می‌کنند و بعضی از کارگاه‌ها نیز به شکل آفلاین است یعنی هر زمان بخواهند می‌توانند از آن کارگاه‌ها استفاده کنند، البته بعضی از کارگاه‌ها به صورت کشوری و با حضور اساتید برجسته طراحی شده است.

وی در خصوص ثبت‌نام حضوری از علاقمندان برای استفاده از کلاس‌ها، گفت: برای ثبت‌نام حضوری از کودکان و نوجوانان اعلام آمادگی کرده‌ایم، البته با توجه به اینکه استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز است تابع شرایط خواهیم بود، ولی به هر حال قصد داریم با بهتر شدن شرایط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 20 تیرماه کلاس‌های حضوری را برگزار کنیم.

فتاحی خاطرنشان کرد: عضویت برای هشت تا از فعالیت‌های کتاب محور کانون، 12 هزار تومان است، اما حق عضویت برای کلاس‌های تخصصی قدری بیشتری است.

وی گفت: در مراسم اختتامیه مهرواره نیایش که به زودی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، دعای کودکان و نوجوانان در راستای طلب آرامش در جهان و ایران و همچنین برای پایان کرونا را خواهیم داشت.

این نویسنده در ادامه اشاره‌ای نیز به روز قلم داشت و گفت: خدا وقتی به قلم قسم یاد می‌کند قطعا جایگاه بالایی دارد، کلا نوشتن مزایایی برای شخص نویسنده و خواننده دارد، احساس خوبی به نویسنده می‌دهد و از طرفی می‌تواند این شرایط را نیز برای مخاطب فراهم کند.

وی ادامه داد: اولین کتابم در سال 86 با عنوان «طعم تلخ خرما» چاپ شد که خاطرات خودم از زمان کودکی و آغاز جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس از نگاه یک کودک بود که کتاب موفقی هم شد.

فتاحی به ادامه نوشتن کتاب در دو شاخه کودک و نوجوان و دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: تاکنون حدود 35 عنوان کتاب نوشته‌ام که کتاب «فرنگیس» به چندین زبان از جمله انگلیسی، کردی، روسی و اردو ترجمه شده و علاوه بر اینکه کتاب برتر دفاع مقدس شناخته شده مورد توجه مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول