اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تجلیل از پاکبانان مهریزی با حضور خدام رضوی

آئین تجلیل از پاکبانان شهرستان مهریز همزمان با ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و با حضور مسؤولان و خدام آستان قدس رضوی برگزار شد.

تجلیل از پاکبانان مهریزی با حضور خدام رضوی

«رضا زارعزاده» فرماندار مهریز در این مراسم که عصر دیروز برگزار شد، گفت: پاکبانان سفیران پاکیزگی شهرها هستند و با تلاش خستگی ناپذیر خود آلودگی ها را از چهره شهرها، پاک می‌کنند که این کوشش و مجاهدت ارزشمند و ستودنی است.

وی ادامه داد: این شهر با تلاش پاکبانان همواره پاکیزه بوده است لذا پیگیری مطالبات پاکبانان باید جزو دغدغه‌های شهرداری به شمار رود.

فرماندار مهریز عنوان کرد: پاکبانان زیبایی را برای شهر به ارمغان می‌آورند و در گرما و سرما تا صبحگاهان برای آسایش شهروندان فعالیت می‌کنند.

امیرحمزه زارعزاده شهردار مهریز نیز در این مراسم که با تجلیل از 46 نفر از پاکبانان همراه بود، اظهار کرد: انسان‌ها در حکومت اسلامی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد و مقام و نشان بیانگر برتری کسی نیست.

وی با بیان این که پاکبانان با عشق و علاقه فراوان به کار خود مشغول هستند، اضافه کرد: فعالیت پاکبانان تاثیر بسیار زیادی در زندگی همه مردم دارد و نمی‌توان شهری را بدون حضور آنان متصور شد.

شهردار مهریز در پایان نیز بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات و تامین نیازهای این قشر تاکید کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول