اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز سنجش سلامت نوآموزان کرمانشاه از 15 تیرماه/ استفاده از ماسک و دستکش ضروری است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از 15 تیرماه خبر داد.

آغاز سنجش سلامت نوآموزان کرمانشاه از 15 تیرماه/ استفاده از ماسک و دستکش ضروری است

ابراهیم شکیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه شروع طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از 15 تیرماه، جلسه هماهنگی در تاریخ  9 تیرماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور کارشناسان مسؤول سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس و سلامت محیط شهرستان‌های تابعه تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه شیوه اجرای برنامه در پایگاه‌های سنجش سلامت، مراقبت‌های اولیه و پزشکی همچنین دستورالعمل سنجش بررسی شد.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا، گندزدایی محیط و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی جهت حفظ سلامت نوآموزان، همکاران و خانواده های آنان جزء اولویت‌های اصلی جلسه بود.

وی ادامه داد: در این طرح ابعاد مختلف سلامت نوآموزان از جمله جسمی، شنوایی، بینایی و شناسایی ناتوانی‌ها و اختلالات یادگیری و مشکلات رفتاری مورد سنجش قرار می‌گیرد.

شکیبا افزود: لذا ضروری است خانواده‌های که دارای فرزند بدو ورود به دبستان هستند ضمن مراجعه به مدرسه نسبت به گرفتن نوبت در پایگاه سنجش اقدام کرده تا در موعد مقرر خدمات فوق جهت ایشان انجام شود.

وی گفت: همچنین تاکید می شود والدین و نوآموزان با ماسک به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنندو در صورت داشتن علایم مشکوک به کرونا بصورت تلفنی با مدیر پایگاه هماهنگی لازم انجام شود تا در نوبت بعدی و پس از قرنطینه دو هفته‌ای جهت دریافت خدمات مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول