به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج و به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات کردستان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور و شدت یافتن شیوع این ویروس، ضروری است مشتریان تمامی خدمات مخابراتی خود را از درگاههای غیرحضوری این شرکت دریافت کنند.
بیدخام عدم حضور مشتریان برای دریافت هرگونه خدمت در مراکز و دفاتر مخابراتی در شرایط کنونی را ضروری دانست و افزود: بر اساس لزوم فاصلهگذاری اجتماعی و جلوگیری از حضور فیزیکی مشتریان در مراکز ارائه خدمات، لازم است برای دریافت هرگونه خدمتی از درگاههای غیرحضوری استفاده شود تا با این اقدام, کمک قابل توجهی به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا باشد.
مخابرات ایران در ایجاد بسترهای زیرساختی خدمات الکترونیکی پیشرو است
بیدخام، شرکت مخابرات ایران را در ایجاد بسترهای زیرساختی خدمات الکترونیکی پیشرو دانست و افزود: این شرکت، همواره تلاش کرده است مشتریان دریافت هرگونه خدمات مخابراتی را از طریق درگاههای الکترونیکی انجام دهند.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، با اعلام درگاههای غیرحضوری این شرکت در سراسر کشور گفت: ۲۰۰۰،۲۰۱۱۷،۲۰۲۰، مخابرات من، کد ussd*۲۰۲۰#، -Care مشتریان adsl.tci.ir و پرتال شرکت مخابرات ایران www.tci.ir از جمله درگاههایی است که خدمات مورد نیاز مشتریان را بدون حضور آنان در مراکز خدمت ارایه میدهند .
وی تصریح کرد : از جمله خدمات قابل ارایه توسط این درگاه خرید سرویسهای VDSL ،ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، پشتیبانی سرویسهای اینترنت، تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، دریافت اطلاعات در خصوص تلفن همگانی، خرید سرویسهای VDSL ،ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه، درخواست پشتیبانی، گزارش ریز مصرف اینترنت، تست سرعت دسترسی به سامانه "مخابرات من"، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد- ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت، خرید سرویس اینترنت پرسرعت است.
بیدخام همچنین ارایه خدمات پرداخت قبض تلفن ثابت، پرداخت قبض ( قبض میان دوره/ قبض پایان دوره) (قبض تجمیعی )، مشاهده ریز هزینههای قبض، دریافت گروهی ریزهزینههای قبض، خدمات تلفن ثابت (سرویسهای ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شمارهگیری سریع)، ( قطع و وصل تلفن)، (درخواست تغییر آدرس مکاتبات)، (باز و بسته کردن صفر دوم)، (درخواست کشف مزاحم)، (اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، مدیریت درخواست تلفن ثابت و سرویسهای ارزش افزوده را از دیگر موارد برای درگاهها اعلام کرد.
انتهای پیام/2330/72