اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فارس من|پیگیر اصلاح تعرفه‌های برق مصرفی هستیم

فرماندار دلگان گفت:با توجه به شرایط خاص آب و هوایی این منطقه و در نظر گرفتن توان پایین اقتصادی مردم پیگیر اصلاح تعرفه های برق مصرفی هستیم.

فارس من|پیگیر اصلاح تعرفه‌های برق مصرفی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه صدور قبوض نجومی برق در «دلگان» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسوول مربوطه پیگیری کرد.

فرماندار دلگان در این زمینه اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی این منطقه و در نظر گرفتن توان پایین اقتصادی مردم پیگیر اصلاح تعرفه های برق مصرفی هستیم.

مجتبی شجاعی افزود: همچنین تعرفه برق در مناطق مختلف کشور براساس میزان مصرف، وضعیت گرما و رطوبت و نیاز آن مناطق تعیین و ابلاغ شده و وزارت نیرو موظف شده است با اطلاع‌رسانی مناسب درخصوص تعرفه‌ها، الگوهای مصرف مناطق مختلف و راهکارهای بهینه‌سازی‌ مصرف انرژی برق زمینه کاهش مصرف مشترکان پرمصرف خانگی و سایر مصارف تجاری را فراهم کند که در دلگان به عنوان یکی از گرمترین نقاط استان، تنها ۶ ماه نخست سال تعرفه به گرمسیری نوع ۱ محسوب و ماههای ۷ و ۸ که معمولا وسایل سرمایشی هنوز در این منطقه کار می کند تعرفه معمولی محسوب و پرداخت هزینه آن از عهده مردم خارج است.

شجاعی گفت: مناطق همجوار از استان کرمان و تعدادی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان که ویژگی آب و هوایی مشترک با دلگان دارند در گذشته ماههای ۷ و ۸ و ۹ هم مشمول تعرفه گرمسیری نوع یک شده اند که می بایست این موضوع برای دلگان نیز اعمال شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول