اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کاظمی: سرمایه‌های سرگردان به جای بورس به سمت بازار مسکن هدایت شود

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: با راه افتادن بازار مسکن اشتغال نیز به راه می‌افتد و به نظر من سرمایه‌های سرگردان کشور به جای بورس و بازارهای کاذب به سمت بازار مسکن هدایت شود.

کاظمی: سرمایه‌های سرگردان به جای بورس به سمت بازار مسکن هدایت شود

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاطم در بازار مسکن گفت: راهکار برون‌رفت از این وضعیت ساخت مسکن ارزان قیمت برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه است که باید در دستورکار دولت قرار گیرد.

وی افزود: یکی دیگر از راهکارهای مقابله با گرانی مسکن اجرای دقیق و کامل قانون مالیات بر خانه‌های خالی است که مجلس باید با استفاده از ابزارهای نظارتی خود اجرای آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دولت بخواهد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متأسفانه دولت در 7 سال گذشته اقدام خاصی در جهت ساخت مسکن نداشته و در یک سال پایانی خود بحث مسکن ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: دولت باید تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کار گیرد تا حداقل بخشی از تعهدات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در ساخت مسکن ملی اجرا کند والا با تحمیل بار سنگین ساخت این مسکن‌ها به دوش دولت بعد مواجه خواهیم بود.

وی افزود: ساخت و ساز مسکن بازار اشتغال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم رونق می‌بخشد و بخش‌های مختلف درگیر با این حوزه نیز فعال می‌شوند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضرورت دارد تا سرمایه‌های سرگردان کشور به جای این که به بورس کذایی و دیگر بازارهای کاذب هدایت شود که هیچ کمکی به تولید نمی‌کنند به بازار مسکن هدایت شوند.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: بازار بورس یک بازار دلالی است و هیچ کمکی به تولید نمی‌کند که همانطور که گفتم هدایت این سرمایه‌ها به بخش مسکن می‌تواند برای اشتغال هم می‌تواند رونق ایجاد کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول