اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پشت پرده برگزاری لیگ فوتسال بانوان چیست؟/از اصرار فدراسیون تا اعتراض مربیان

با وجود وضعیت قرمز در شهرهای مختلف و عدم تمایل مربیان برای برگزاری فوتسال بانوان، فدراسیون سوم مرداد را برای شروع مسابقات اعلام کرد.

پشت پرده برگزاری لیگ فوتسال بانوان چیست؟/از اصرار فدراسیون تا اعتراض مربیان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و تعطیلی چند ماهه بالاخره فدراسیون فوتبال سوم مرداد را زمان شروع مسابقات مرحله نیمه‌نهایی فوتسال بانوان اعلام کرد این در حالی است که مربیان حاضر در این مرحله تمایل چندانی به برگزاری مسابقات با وضعیت کنونی ویروس کرونا ندارند.

* دغدغه مربیان و اصرار فدراسیون برای شروع مسابقات

تیم‌های سایپا، شرکت ملی حفاری، مس رفسنجان و هیات خراسان در مرحله پلی‌آف حضور دارند که باید سوم مرداد در دور برگشت باهم رقابت کنند در حالی که این شهرها در وضعیت مناسبی قرار ندارند و باشگاه‌ها بدنسازی نیز تعطیل است. همین موضوع باعث شد تا مربیان در مصاحبه‌های مختلف اعلام کنند تمایلی برای حضور در ادامه لیگ ندارند. هزینه‌های سنگین برگزاری اردوها، هزینه تست کرونا، عدم تمایل خانواده‌ها برای حضور بازیکنان در تمرینات و ... همه از دغدغه‌های مربیان است.

* اردلان: سلامتی بازیکنان مهمتر از هر چیزی است

نیلوفر اردلان سرمربی تیم سایپا در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: من با باشگاه در این خصوص صحبت کردم قرار شد آنها تصمیم نهایی را برای شرکت در مسابقه اعلام کنند. البته باشگاه تاکید دارد سلامتی بازیکنان مهمتر از هر چیزی است اما بازهم هر تصمیمی بگیرند ما تابع هستیم.

وی افزود: حتی برای حضور در مسابقات هم آماده هستیم البته تمرین توپی نداشتیم اما بازیکنان تمرینات انفرادی را داشته‌اند. 

با وجود اینکه مربیان لیگ برتری اعلام کرده‌اند بهتر است مسابقات در همین جا به پایان برسد و شرایط حضور بازیکنان در این استان‌ها برای برگزاری اردو مساعد نیست اما مشخص نیست فدراسیون با چه هدفی تصمیم به برگزاری ادامه مسابقات را گرفته است.

تیم سایپا برای بازی برگشت باید راهی اهواز شود در حالی که این شهر وضعیت خوبی ندارد. بعد از برگزاری مسابقات لیگ برتر مردان و مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن استقلال بعد از بازی فولاد، این نگرانی برای فوتسال زنان هم مطرح است.

* رضایی: ادامه لیگ با این وضعیت کرونا سخت خواهد بود

عاطفه رضایی سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان نیز با انتقاد از وضعیت موجود، عنوان کرد: ما موافق برگزاری ادامه لیگ بودیم اما الان خیلی دیر شده و شرایط هم بدتر شده است. در شهر ما قبلا وضعیت بهتر بود اما الان شرایط سخت‌تر شده است. وقتی فدراسیون اعلام کرد مسابقات برگزار می‌شود موافقت کردیم اما واقعا شرایط سخت است.

وی افزود: قرار است فردا از بازیکنان تست کرونا بگیریم و احتمالا از سه‌شنبه تمرینات را شروع خواهیم کرد. با توجه به نیمه‌کاره ماندن لیگ ما خوابگاه را خالی نگه داشته‌ایم و در خصوص اسکان بازیکنان مشکلی نداریم اما فکر می‌کنم در هر صورت لیگ با شرایط بسیار سختی برگزار شود.

شنیده‌ها حاکی از این است که تیم‌های سایپا و شرکت ملی حفاری تمایلی برای حضور در لیگ ندارند. تا یکی دو روز آینده تصمیم نهایی سایپا در این خصوص اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول