اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازگشت ۳۵ واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از بازگشت ۳۵ واحد راکد و تعطیل‌شده این استان به چرخه تولید خبر داد.

بازگشت ۳۵ واحد صنعتی راکد استان سمنان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در نخستین جلسه شورای هم‌خانواده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون ۳۵ واحد تولیدی که به دلایل مختلف تعطیل و از چرخه تولید حذف شده بودند، احیا شدند و به عرصه تولید برگشتند که تعداد پنج واحد مربوط به سه ماه سال جاری است.

وی با اشاره به سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در تحقق شعار سال و بهبود فضای کسب و کار تصریح کرد: اولویت‌های اصلی این سازمان بر چهار محور تأکید بر ساخت داخل و جهش تولید، اجرای طرح‌های نیمه‌تمام، افزایش صادرات و مدیریت واردات و تنظیم بازار است که اعضای شورای هم خانواده باید بر اجرای این سیاست‌ها هم‌فکری و همکاری کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه چالش‌های بسیاری در بخش صنعت، معدن و تجارت این استان وجود دارد، اضافه کرد: در تمامی بخش‌ها باید آسیب‌شناسی صورت گیرد و در جهت پیگیری امور، رفع چالش‌ها و موانع موجود راه‌کارهای مؤثر ارائه شود.

تشنه‌دل ادامه داد: هم‌صدایی، هم‌افزایی و هم‌فکری بین دستگاه‌های هم‌خانواده یک ضرورت است و باید هماهنگی در انجام امور مرتبط بیش از گذشته شکل بگیرد و تصمیمات هماهنگ اتخاذ شود.

نخستین جلسه شورای هم‌خانواده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با حضور سرپرست سازمان صمت، رئیس اتاق بازرگانی استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، مدیرکل اداره غله، رئیس نظام مهندسی معدن، رئیس اتاق اصناف، رئیس اتاق تعاون، رئیس سازمان زمین‌شناسی، رئیس انجمن مدیران صنایع و مدیران بانک‌های توسعه صادرات و صنعت و معدن و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

همچنین در این جلسه هریک از اعضا به ارائه گزارش عملکرد از دستگاه خود پرداختند و در زمینه‌های تعامل در حوزه صنعت، معدن و تجارت تبادل‌نظر شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول