اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

سردرگمی مراکز دانشگاه جامع استان تهران در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم/ امید: چگونگی آزمون‌ها امروز مشخص می‌شود

به رغم اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه جامع علمی کاربردی کمتر از 10 روز دیگر برگزار می‌شود، مراکز این دانشگاه در استان تهران درباره چگونگی برگزاری این آزمون‌ها سردرگم هستند.

سردرگمی مراکز دانشگاه جامع استان تهران در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم/ امید: چگونگی آزمون‌ها امروز مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، کمتر از ۱۰ روز به برگزاری آزمون‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی باقی مانده است و این درحالی است که استان تهران ( تهران شرق و تهران غرب) هنوز هیچ دستورالعملی برای برگزاری چگونگی آزمون‌های پایان ترم خود به مراکز این دانشگاه ارایه نداده است و مراکز، استادان و دانشجویان نمی‌دانند آزمون‌هایشان به چه صورت خواهد بود.

 

در این راستا، محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در باره برگزاری امتحانات مراکز علمی کاربردی استان تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، گفت: نحوه برگزاری امتحانات برای مراکز علمی کاربردی استان تهران امروز اعلام خواهد شد.

وی افزود: مراکز علمی کاربردی استان تهران امروز با توجه به قوانین و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا نحوه برگزاری امتحانات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت حضوری یا غیر حضوری اعلام خواهند کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امید تصریح کرد: امتحانات مراکز علمی کاربردی در سایر استان‌های کشور به دو شکل حضوری و غیر حضوری اعلام شده است به طوری که استان‌هایی که به عنوان وضعیت قرمز در شرایط کرونا اعلام شده است آزمون‌هایشان به صورت غیر حضوری و برخی دیگر از استان‌ها با توجه به تصمیم استانداری و رئیس مرکز علمی کاربردی استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول