اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

راه‌اندازی کانون‌های همیاری اجتماعی برای حمایت از رانندگان اسنپ

شرکت اسنپ به منظور تأمین مالی پایدار برای حمایت دائمی از رانندگان خود، تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رساند.

راه‌اندازی کانون‌های همیاری اجتماعی برای حمایت از رانندگان اسنپ

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت اسنپ به منظور تأمین مالی پایدار برای حمایت دائمی از رانندگان خود، تفاهم‌نامه‌ای را با بانک قرض الحسنه رسالت به امضا رساند.

این تفاهم‌نامه آغاز یک همکاری بلندمدت برای تأمین مالی بسته‌های حمایتی از رانندگان این تاکسی اینترنتی خواهد بود؛ اعطای انواع وام‌های حمایتی اسنپ به رانندگانش از جمله وام‌های حمایتی رانندگانی که به کرونا مبتلا شده‌اند یا به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا به مشکلات مالی برخورده‌اند، از طریق کانون‌های همیاری اجتماعی تأمین خواهد شد.

بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان اولین بانک دیجیتال و بدون شعبه کشور با ارائه خدمات الکترونیک و زیربنایی بانک‌داری مجازی به اسنپ این امکان را می‌دهد تا با حداقل رفت‌وآمدها بتواند مراحل تخصیص وام به رانندگان خود را به انجام برساند.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این تاکسی اینترنتی در نظر دارد، از طریق همکاری با بانک قرض الحسنه رسالت، تأمین اعتبار وام‌های دیگری را به این گروه از کاربرانش در دستور کار قرار دهد؛ اسنپ امیدوار است با این روش بتواند به یک راهکار بلندمدت برای حمایت مالی از رانندگان خود دست پیدا کند و میزان رضایت‌ فردی را در ناوگانش بیش از پیش افزایش دهد.

گفتنی است، پس از شیوع کرونا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن درآمدزایی افراد فعال در حوزه حمل‌ونقل، اسنپ به آن دسته از رانندگانی که به بیماری کرونا مبتلا شدند مبلغ ۵۰ میلیون ریال وام حمایتی بدون بهره و به ۵هزار نفر از رانندگان فعالش مبلغ ۲۰میلیون‌ ریال وام حمایتی بدون بهره پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول