اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ادارات در مدیریت مصرف برق الگو باشند

امام جمعه سرخه با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق، گفت: ادارات باید در مدیریت مصرف برق الگو باشند.

ادارات در مدیریت مصرف برق الگو باشند

حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: پویش مردمی «هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی»، اقدامی ارزشمند در راستای اصلاح الگوی مصرف است.

وی با تأکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق، بیان کرد: برق یکی از مهم‌ترین حامل‌های انرژی محسوب می‌شود که آحاد مردم باید در مصرف بهینه آن اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه سرخه با اشاره به این‌که با آغاز فصل تابستان بحث صرفه‌جویی در مصرف برق بیشتر توصیه می‌شود، افزود: توجه به موارد آموزشی شرکت توزیع برق استان سمنان به‌ویژه عدم استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج مصرف، از مهم‌ترین نکات در کاهش مصرف برق است.

فاطمی‌بصیر تصریح کرد: ادارات در مدیریت مصرف برق باید الگو باشند و با خاموش کردن لوازم برقی غیرضروری و همچنین تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی بسیار مورد توصیه است.

وی ضمن تقدیر از مشترکان برق شهرستان سرخه که نهایت همکاری را با صنعت برق در زمینه مدیریت بهینه مصرف دارند، خاطرنشان کرد: در قالب پویش مردمی هر «اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی»، تعدادی از مشترکان که در مصرف برق صرفه‌جویی بیش از ۲۰ درصد داشته‌اند، تقدیر می‌شوند که اقدامی شایسته برای تشویق و ترغیب مردم در تغییر رفتار مصرف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول