اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مهدی‌شهر ازنظر شیوع کرونا در وضع قرمز قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: اکنون مهدی‌شهر ازنظر شیوع کروناویروس در وضع قرمز قرار دارد و در ساعت‌ها یا روزهای آینده احتمال تغییر شرایط شهرستان‌های استان وجود دارد.

مهدی‌شهر ازنظر شیوع کرونا در وضع قرمز قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از روزهای گذشته میزان حضور بیماران مبتلا یا مشکوک به کروناویروس به‌صورت بستری و درمانی به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان افزایش یافته است.

وی افزود: از زمان شیوع کروناویروس تاکنون، ۷۰۸ نفر از مجموع مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تست ابتلا به کروناویروس آنان مثبت اعلام شد که ۵۶۹ نفر از این افراد مداوا و مرخص شدند و بقیه در حال گذراندن مراحل درمانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: شرایط شیوع کروناویروس در این استان بسیار شکننده است و در هفته‌های گذشته در مرحله مدیریت این بیماری قرار گرفته بودیم که به دلیل شدت درگیر شدن استان‌های هم‌جوار در روزهای گذشته به این ویروس، شرایط استان سمنان ازنظر تست مثبت ابتلا به ویروس کرونا افزایش پیدا کرد.

دانایی اضافه کرد: اکنون شهرستان مهدی‌شهر ازنظر شیوع کروناویروس در وضعیت قرمز قرار دارد و در ساعت‌ها یا روزهای آینده احتمال تغییر شرایط (سفید، زرد، نارنجی و قرمز) شهرستان‌های استان وجود خواهد داشت.

وی عنوان کرد: از روز آینده استفاده از ماسک در مکان‌های پرتجمع الزامی می‌شود و هم‌استانی‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی را با جدیت تمام در دستور کار قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌هایی که در مکان‌های پرتجمع از ماسک استفاده نکنند، از ورودشان به این اماکن ممانعت خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول