اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همه تورهای گردشگری زنجان لغو شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و به‌منظور رعایت حقوق شهروندان، گردشگران و جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی تورهای گردشگری در سطح استان لغو شد.

همه تورهای گردشگری زنجان لغو شد

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با توجه به دستور استاندار زنجان، مسؤولیت کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و اقامتی ستاد پیشگیری از کرونا به عهده اداره کل میراث فرهنگی زنجان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در این کمیته بیان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا از اسفند سال 98 تاکنون 2 هزار و 300 فقره بازدید از اماکن و تأسیسات گردشگری، سیاحتی و زیارتی، سالن‌های ورزشی و.... انجام‌ شده است.

وی تصریح کرد:  با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و به‌منظور رعایت حقوق شهروندان، گردشگران و جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانوی تورهای گردشگری در سطح استان لغو شد.

ارجمند با بیان اینکه در صورت بروز هر گونه تخلف در این خصوص نسبت به برخورد جدی با متخلفان اقدام خواهد شد، گفت: رعایت نکردن پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده نکردن از ماسک در مکان‌های پر تجمع می‌تواند وضعیت بیماری در این استان را تشدید کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در همین راستا و به علت برگزاری تورهای گردشگری و طبیعت گردی در زنجان لغو شد ، چرا که یکی از بهترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا توجه ویژه به بهداشت فردی است و پرهیز از سفرهای غیرضروری به زنجان و اطلاع از اینکه بیماری در چه مناطقی شیوع یافته است نیز اهمیت دارد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول