به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، اداره پست استان مازندران یکی از ادارات پرکار در چند ماه اخیر در بحث شیوع کرونا بوده است، چرا که شیوع کرونا با کاهش ایاب و ذهاب همراه بوده و منجر به نیاز حداکثری مردم به پست شده شده است.
اداره کل پست استان مازندران ۴۲۶ واحد پستی دارد که شامل؛ ۴۵ اداره شهری ۲۵ واحد پیشخوان روستایی و ۱۵۶ واحد پیشخوان شهری دارد.
اداره پست در استان مازندران هم، با پیگیری ،کنترل و نظارت مستمر در امور کیفی همچون؛ توزیع به موقع مرسولات جهت جلب رضایت حداکثری مشتریان و حضور شبانهروزی در واحدهای اجرایی برای ارسال به موقع پستهای وارده به ادارات پست شهرستانهای این اداره در ماههای گذشته همواره رتبه برترکیفی کشور را کسب کرده است.
حسین کرمی مدیرکل پست استان مازندران، درباره اقدامات این اداره در سطح استان در گفتوگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: با برنامهریزی، تلاش و نظارت دقیق همکاران پستی در استان، این اداره کل توانسته است رتبه برتر کشوری در ارزیابی کیفیت در خرداد ۹۹ را به خود اختصاص دهد.
وی افزود: اداره کل پست استان مازندران در آخرین ارزیابی ماهانه سنجههای کیفی استانها و مناطق موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.
کرمی تصریح کرد: این پایش و ارزیابی هر ماه توسط توسط دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخصهای کیفی انجام میشود.
مدیرکل پست مازندران، یادآور شد: شاخصهای کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی میشود.
این مسؤول ابراز کرد: رضایتمندی مشتری و پاسخـگویی به شکایات یکی از مهمترین دغدغههای این اداره کل و در ارزیابی های ماهانه همواره تلاش شان در جلب میزان رضایت مشتریان است.
وی عنوان کرد: در سه ماه نخست سال جاری پست استان با تلاش همه همکاران توانست کلیه برنامههای پیشبینی جذب درآمد را بدست آورد و از کشور عقب نماند، پست استان در تلاش است برای اولین بار درآمد تیرماه سالجاری از مرز ۴ میلیارد تومان بگذارند.
کرمی اذعان داشت: بر طبق برنامهریزی و تشکیل کمیته و کارگروه ویژه در چند ماه و با تلاش و رفع نقاط ضعف این موفقیت حاصل شده است.
به گزارش فارس: تلاش مجموعه پست مازندران بر پایداری امور کیفیت و نگهداری رتبههای برتر کیفی است.
انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج