اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۴ شهرستان استان خراسان شمالی، در یک قدمی «وضعیت قرمز» کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مرکز خراسان شمالی، به وضعیت شیوع کرونا در استان اشاره کرد و گفت: ۴ شهرستان بجنورد، فاروج، شیروان و جاجرم در وضعیت نارنجی قرار دارند و یک قدم با وضعیت قرمز فاصله دارند.

۴ شهرستان استان خراسان شمالی، در یک قدمی «وضعیت قرمز» کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید احمد هاشمی ظهر امروز در نشست ستاد استانی کرونا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: با توجه به آخرین تست‌های انجام‌شده، از ابتدای تیرماه میزان مبتلایان و بستری افراد مبتلابه کرونا در خراسان شمالی افزایش‌یافته و دو برابر شده است.

وی به تفکیک وضعیت شهرستان‌های استان پرداخت و گفت: در شهرستان‌های خراسان شمالی ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳ شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت سفید قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ادامه گفت: شهرستان‌های فاروج، شیروان، بجنورد و جاجرم در وضعیت شیوع نارنجی، شهرستان‌های گرمه، راز و جرگلان و اسفراین در وضعیت زرد و شهرستان مانه و سملقان در وضعیت سفید قرار دارد.

وی در انتها به تقسیم‌بندی صنوف نیز اشاره کرد و افزود: صنوف در ۴ گروه مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند که بر اساس وضعیت شیوع در هرکدام از این شهرستان‌ها، صنوف مشخص‌شده فقط اجازه فعالیت دارند و از فعالیت سایر صنوف ممانعت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول