اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

جشنواره «داستان‌های کوچک عاشورایی» برگزار می‌شود/ مهلت ارسال تا ۹ شهریور

سارا عرفانی از برگزاری «جشنواره‌ دَه» خبر داد و گفت: کانون بانوی فرهنگ با همکاری سایتِ کاف‌ جشنواره «داستان‌های کوچک عاشورا» را برگزار می‌کند.

جشنواره «داستان‌های کوچک عاشورایی» برگزار می‌شود/ مهلت ارسال تا ۹ شهریور

سارا عرفانی از نویسندگان کشورمان درباره فراخوان «داستان‌های کوچک عاشورا» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: کانون بانوی فرهنگ با همکاری سایتِ کاف‌ جشنواره «داستان‌های کوچک عاشورا» را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: به‌مناسبت نزدیک شدن به ایام محرم، جشنواره داستان‌های کوچک عاشورایی، تحت‌عنوان «جشنواره‌ دَه» برگزار خواهد شد. علاقه‌مندانِ داستان‌های کوچک ‌(مینیمال) می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ (عاشورای حسینی) به نشانی dah@mykaaf.com ارسال کنند.

عرفانی درباره جزئیات این جشنواره گفت: موضوع داستان‌ها باید حول محور واقعه‌ عاشورا باشد. هر فرد می‌تواند حداکثر سه داستان به دبیرخانه ارسال کند. داستان‌ها با احتساب نام، نباید از یک صفحه A4 بیشتر باشد. (قلم B Nazanin اندازه‌ ۱۴) 

این نویسنده بیان کرد: هدف ما از برگزاری این جشنواره این است که بتوانیم در گونه ادبی «داستان کوتاه کوتاه» یا داستان «کوچک» به تکنیک دست یابیم و نویسندگان را دعوت کنیم که تکنیکی بنویسند تا در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. صرفا چیزی نباشد که خودمان خوانده و از آن لذت ببریم، ‌تلاش داریم پیام عاشورا را با زبان داستان به مسلمانان و شیعیان منتقل کنیم.

وی در پایان گفت: به نفر برگزیده در این جشنواره، تندیس جشنواره به‌همراه لوح تقدیر و وجه نقد اهدا خواهد شد.  نفرات دوم و سوم لوح تقدیر و وجه نقد دریافت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول